MAAK JE EIGEN 150 INCH Beamer / Projector TV??

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Hallo mensen,

De laatste tijd ben ik erg geintereseerd in het bouwen van een eigen beamer. Op zich zijn er hierover genoeg topics geweest, echter vond ik toevallig via e-bay een aardige alternatief: http://cgi.ebay.nl/aw-cgi...m&item=9740245824?id=5040.

MAAK JE EIGEN 150 INCH Beamer / Projector TV 8)7

Via deze methode is het niet nodig om een dure tft schermpje te kopen, om die daarna te mollen; je kunt gewoon je oude tv of crt gebruiken.
Is dit wat? Heeft iemand hier ervaringen mee? Zo ja, hoe werkt dit precies?

Verwijderd

OMG! alsjeblieft. ga even door de search. Dit ding is echt een van de grootste nepper verkopende hoax geblaat kwa goedkoop groot beeld te hebben.

Zoek maar eens op. genoeg threads hier over.

Verwijderd

Dit grapje hebben ze laatst bij Brainiac geprobeerd geloof ik, maar daar kregen ze er echt alleen maar wazig pruts beeld uit, en het was geloof ik zelfs nog gespiegeld (Kan te maken hebben met hoe ze de lens hebben gemonteerd)

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-02 18:52
lol, dat zag ik laatst op tv.
Het principe: Maak een soort doos om je tv met voorop een plastic ruitje die als lens werkt. Met de doos kan je dan "scherp stellen" door te varieren in afstand tot het scherm. Je legt de tv ondersteboven en je projecteert het beeld op de muur...

... daarop verschijnt dan een wazige vlek van het gespiegelde beeld 8)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lampekap06 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:14:
lol, dat zag ik laatst op tv.
Het principe: Maak een soort doos om je tv met voorop een plastic ruitje die als lens werkt. Met de doos kan je dan "scherp stellen" door te varieren in afstand tot het scherm. Je legt de tv ondersteboven en je projecteert het beeld op de muur...

... daarop verschijnt dan een wazige vlek van het gespiegelde beeld 8)
Dan moet je dus 2 dezelfde lenzen gebruiken in plaats van 1... ;)

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Sjees,! ik zal voortaan het GOT-search-balkje beter gebruiken :o. Ik zie dat ik niet de enige was die hierin was ingetrapt..

In ieder geval bedankt voor jullie reacties! _/-\o_

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
[rml][ HOAX?] Een 175" HomeTheater dmv lens voor je TV?[/rml]
Bouw je eigen Projector?
[rml][ Soort Projector]Zou het werken?[/rml]

Een kleine greep uit de topics die al over dit onderwerp bestaan. Maar daar was je zelf blijkbaar ook al achter... ;)

Ik wil je, voor het sluiten, nog wel even verzoeken de volgende keer niet zoveel hoofdletters in je topictitel te gebruiken. Dat komt nogal schreeuwerig over.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.