Ik wil een laptop gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet. Ik heb de notebook BBG 2005 gelezen, maar deze is al weer van een tijdje geleden. Hebben jullie advies voor mij? Hieronder mijn wensen en eisen. Alvast bedankt!
Budget
Maximaal 1200 euro
Gebruik
Ik wil de gaan gebruiken als desktop vervanger. Die ik elke dag meeneem naar de universiteit. De laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor het maken en runnen van simulaties in matlab en adams. Af en toe wil ik er ook een spelentje (bv battlefield) op kunnen spelen, maar het hoeft geen super game laptop te zijn.
Minimale systeem eisen
HD: 80gb
Netwerk: ingebouwde draad en draadloos netwerk
OS
MS Windows
Overig
Voor stage ga ik de laptop 3 maanden in de Verenigde Staten gebruiken. Zijn hiervoor nog dingen van belang, zoals andere adapter en/of netwerkkaart?
Budget
Maximaal 1200 euro
Gebruik
Ik wil de gaan gebruiken als desktop vervanger. Die ik elke dag meeneem naar de universiteit. De laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor het maken en runnen van simulaties in matlab en adams. Af en toe wil ik er ook een spelentje (bv battlefield) op kunnen spelen, maar het hoeft geen super game laptop te zijn.
Minimale systeem eisen
HD: 80gb
Netwerk: ingebouwde draad en draadloos netwerk
OS
MS Windows
Overig
Voor stage ga ik de laptop 3 maanden in de Verenigde Staten gebruiken. Zijn hiervoor nog dingen van belang, zoals andere adapter en/of netwerkkaart?