::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
hmz. sorry ik ken dat hele bord niet eens.
maar doe een wat meer info enzo. merk type bios enzo..
en misschien kun je zelf wel ff kijken op de site van het merk daar kun je het vast wel vinden. of in je handleiding. daar staat toch of je dat kan instellen.
Succes
maar doe een wat meer info enzo. merk type bios enzo..
en misschien kun je zelf wel ff kijken op de site van het merk daar kun je het vast wel vinden. of in je handleiding. daar staat toch of je dat kan instellen.
Succes
is een microstar international vrij bekend toch stabiel bord (zeggen ze),atx ir1
dma-66,irongate chipset,award bios rom1.0a,
staan ook niet bekend om hun overclock wonderen maar het lijkt me toch wel dat dat moet kunnen.Al is het maar 100of 150 mhz
in het boekje kan ik er nix over terug vinden
en in het bios is ook nix te vinden
dma-66,irongate chipset,award bios rom1.0a,
staan ook niet bekend om hun overclock wonderen maar het lijkt me toch wel dat dat moet kunnen.Al is het maar 100of 150 mhz
in het boekje kan ik er nix over terug vinden
en in het bios is ook nix te vinden
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Hoi, ik heb dit board ook 
Opvoeren van de processor multieplier (Slot-A) kan alleen met een "Goldfinger" en overklokken van de FSB op 133 schijnt technisch wel te kunnen, maar werkt niet
Opvoeren van de processor multieplier (Slot-A) kan alleen met een "Goldfinger" en overklokken van de FSB op 133 schijnt technisch wel te kunnen, maar werkt niet
Tag User In
Yeps, heb ik ook dat mobo en is moeilijk over te klokken...Op Wednesday 14 March 2001 11:25 schreef Wiggie het volgende:
Hoi, ik heb dit board ook
Verwijderd
Met dit bord kun je geen multilier settings doen en ook geen FSB vernaderen (Met de MSi 6330 wel, opvolger van de 6167)
je kunt allen je proc. opvoeren, wanner je , zoals eerder gezegd is, gebruik maakt van een goldfinger device. FSB kan niet
je kunt allen je proc. opvoeren, wanner je , zoals eerder gezegd is, gebruik maakt van een goldfinger device. FSB kan niet
Pagina: 1