Draadloze Logitech iPod Headset vraag

Pagina: 1
Acties:

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik hoop dat ik het goed heb geplaatst, aangezien het ook beetje Apple is.

Ik heb een headset gezien voor de iPod, Logitech Wireless Headphones for iPod.

Maar nu is mijn simpele vraag:

Kan ik deze ook gebruiken voor mijn televisie, pc etc.

Want ik heb ook een iPod remote controll geval aan een draadje. Hieraan zit de 3,5 inch plug, en dan een klein soort connector dingetje. Zodat die de bediening regelt.
Maar met deze headset kan je de iPod knoppen bedienen op de headset zelf. Nu is mijn vraag, zit er een verloop stukje o.i.d bij dat ik hem ook op andere apparaten kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de antwoorden,
Kecin.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nee, dat kan niet.

als je op het plaatje kijkt op dit website
zie je dat je een bluetooth zender/ ontvanger moet aansluiten op je ipod. Dit ding heeft net als jouw inline remote (remote aan draadje) een stekkertje naast de 3,5 mm jack, dit is helaas niet te gebruiken icm andere apparatuur.

Logitech heeft ook een bluetooth headset voor andere apparaten, ziet er hetzelfde uit verder, alleen zonder de mogelijkheid om het apparaat waarop het is aangesloten te bedienen. Mischien is het mogelijk om geluid te ontvangen van andere apparaten via bluetooth (zonder doosje dat op de foto staat), maar is het niet mogelijk om de 'toetsen' verder te gebruiken.

edit: kleinen aanpassing in tekst

[ Voor 5% gewijzigd door Joe Presto op 15-06-2006 16:36 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Joe Presto schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:
Nee, dat kan niet.

als je op het plaatje kijkt op dit website
zie je dat je een bluetooth zender/ ontvanger moet aansluiten op je ipod. Dit ding heeft net als jouw inline remote (remote aan draadje) een stekkertje naast de 3,5 mm jack, dit is helaas niet te gebruiken icm andere apparatuur.

Logitech heeft ook een bluetooth headset voor andere apparaten, ziet er hetzelfde uit verder, alleen zonder de mogelijkheid om het apparaat waarop het is aangesloten te bedienen. Mischien is het mogelijk om geluid te ontvangen van andere apparaten via bluetooth (zonder doosje dat op de foto staat), maar is het niet mogelijk om de 'toetsen' verder te gebruiken.

edit: kleinen aanpassing in tekst
Hey Bedankt voor de informatie, je hebt me goed geholpen.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Ik heb nu ook zo'n headset besteld, en wil deze zowel voor pc als mp3 gebruiken. Als ik deze thuis voor de pc gebruik, wil ik hem eigelijk continu aan de lader hangen (de zender dus), ook tijdens gebruik... mijn vraag is: is dit slecht voor de accu van de zender? De reden dat ik geen pc-versie heb gekocht is dus omdat ik hem ook gewoon voor mn mp3-speler wil gebruiken.

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:16
kecin schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:38:
Hoi allemaal,
Ik hoop dat ik het goed heb geplaatst, aangezien het ook beetje Apple is.

Ik heb een headset gezien voor de iPod, Logitech Wireless Headphones for iPod.

Maar nu is mijn simpele vraag:

Kan ik deze ook gebruiken voor mijn televisie, pc etc.

Want ik heb ook een iPod remote controll geval aan een draadje. Hieraan zit de 3,5 inch plug, en dan een klein soort connector dingetje. Zodat die de bediening regelt.
Maar met deze headset kan je de iPod knoppen bedienen op de headset zelf. Nu is mijn vraag, zit er een verloop stukje o.i.d bij dat ik hem ook op andere apparaten kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de antwoorden,
Kecin.
Dit kan WEL heb hem zelf, en er zit gewoon een verloopje bij voor andere apparatuur.

• Denizvdh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2022
ik had een vraagje over de logitech headphones ik hem hem gisteren gekocht en helemaal opgeladen toen heb ik hem aangesloten op mn PC ik zit nog geen meter van de zender af met de koptelefoon en toch gaat hij haperen heeft iemand een idee waarom? of kent iemand dit probleem? de batterij is vol hij geeft muziek voor 5 a 10 minuten en dan gaat ie haperen.

als iemand me kan helpen kei bedankt!
Pagina: 1