Toon posts:

Counterstrike ---> netwerk IP

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik, een enorme Half-Life fan, wil graag in een team om Counterstrike te spelen (over internet natuurlijk). Maarrrr...ik heb een Netwerk IP :( want we hebben de verbinding hiero gedeelt. Issut dan mogelijk om ut over internet te gamen? En hoe meld ik me dan aan bij een team.

PS.: het was toch zoiets als poorten toewijzen wat je dan moest doen ofzo. En isser zo'n link waar ik al die dingen kan halen?

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

Jake Blues

AKA Jake

Welke proxy-software gebruik je? Bij de meeste hoef je niets in te stellen...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als je al kan i-netten op die pc dan kun je ook wel gewoon spelletje spelen over i-net :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

het is zeker mogelijk want ikzelf ben server computer en mijn boertje zit "achter" me en die kan ook gewoon tegelijk met mij Counterstriken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar met GTA2 en andere kon ik niet want ik had geen goeie IP Maar GTA2 over netwerk/i-net sux (dat hattik al eerder vernomen op het FORUM).
Okee maar dattis dan opgelost. Nu nog:
-Waar kan ik een (goeie) CS halen
-Waar kan ik me in een team inschrijven en in welke dan.
-Moettik die CS in me HL folder installen of issut gewoon een game die je zonder HL op je PC kan spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 17:26 schreef Jake Blues het volgende:
Welke proxy-software gebruik je? Bij de meeste hoef je niets in te stellen...
Volgens mij heppik geen PROXYSERVER.

• aXe

aXe

[#]aXe

Jij bent zeker wel erg newbee met CS zie ik... :P

Om CS te spelen hebbie HL (ja of je hebt de standalone CS cd versie) en CS heeft een hele mooie install en dat lijkt me niet echt moeilijk te installeren...

Tsja en welk team -> www.counter-strike.net
www.planethalflife.com
Zoek zelf maar uit...
(en oja leer dat ook maar ff uit de kop dan hoeven we sommige dingen niet x keer weer te posten)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan down ik CS + update enzo. Dan install ik em naar me halflife folder als aparte map (cstrike) en dan...
moettik dan HL opstarten of wat... in de CSTRIKE folder zitten wel 2 dingen maar als ik daar op klik zegt ie: e:\Half life\cstrike\user.cfg ofzo is geen geldige win32 toepassing. Ja ik ben nog een beetje NEWBEE ofzo maar jullie neem ik aan niet. dus ik denk dat jullie hetvdan wel weten: antwoorden natuurlijk :)

Verwijderd

Als je HL online wilt spelen met een gedeeld netwerk moet je eerst een HL snelkoppeling maken.

Bij pc1 zet je achter hl.exe -port 27025
En bij pc2 hl.exe -port 27035

Of start halflife op en join een server.
Typ dan in console:
sv_lan 1
Nu moet pc 2 naar lan-games komen en als het goed is staat pc1 daar met zijn internet game. Join de game en je zal dus op de server komen. Pc1 kan nu in console weer sv_lan 0 intypen.

Console haal je trouwens naar beneden met ` teken naast de 1 :)

Verwijderd

Topicstarter
is dat Half life of HL countersrike?

Verwijderd

Topicstarter
en als ik nou niet over een netwerk maar gewoon i-net wil gamen? wat moek dan doen?

Verwijderd

Dat kan je gewoon gebruiken met alles van HL.

En wat daar dus staat is voor i-net en geen netwerk game.

Verwijderd

Topicstarter
moettik dus wel een maat hebben die meedoet. (pc2)

Verwijderd

Topicstarter
GVD ik vat er nix van (im a damn rookie :))
Als ik CS heb uitgepakt naar e:\Half life\cstrike dan:
-of er staat helemaal nix :(
-of hij doettut niet :(
wat moet je doen na het installeren. Jullie zijn toch allemaal CS fans of niet. Wie geeft mij dan antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk niou heppik weer dit:
ik heb CS gedowned van counterstike.net ofzo. Ik heb de laatste update gehaald. Ik heb em uitgepakt in m'n halflife folder (e:\half life\cstrike) en daar ook de update naar geinstalled. dan heppik 2,ja hoe zeg je dat 'kleine' venstertjes (toepassingen):
-een van settings
-een van user
ik klik op een van deze en dan krijg ik de foutmelding van:
E:\half life\cstrike\user.scr is geen geldige win32-toepassing :(

Verwijderd

Ik denk dat je nog maar even moet w88 met in een clan te gaan MrFreeman... als je nog nooit CS hebt gedaan zou ik eerst maar eens een paar maandjes intensief oefenen... en ik denk dat CS over een tijdje toch wel zal minderen door al die team-base multiplayergames die staan uit te komen... de techniek achter CS is ook al een beetje achterhaald heh.. maar dat neemt niet weg dat ie ongelofelijk leuk is..... :7

Verwijderd

Topicstarter
maar dat wist ik al en is nog geen antwoord op m'n vraag :(.

Verwijderd

Topicstarter
okee ik heb CS draaien. TF trouwems ook en dat vink gek want ik had alleen de update gehaald. kan ik ook in een keer TF spelen.
Alleen die verrekte CD key nog :(. moek em tog nog in de winkel gaan kopen :(.

• aXe

aXe

[#]aXe

*zucht*

Pagina: 1