Toon posts:

Programma om answer files te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op het werk zijn we begonnen met runoceEx scripting. Dat gaat opzich best goed alleen nu zoek ik nog een manier om bepaalde programma's die wij gebruiken met een answer file te laten installeren. Weet iemand misschien een programma waarmee je answer files kan maken? of een programma om msi files te maken?

Heb op google gezocht maar kreeg als resultaten terug om windows unattended te installeren.

Ik heb een trial versie van Installer design Studio gedownload. Om van de exe files .msi files te maken. Maar mijn kennis om een msi file te maken is niet toereikend.

Mijn vraag is dus bestaat er een programma dat answer files maakt?
Of een makkelijker programma om msi files te maken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand mij helpen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik kwam laatst http://driverpacks.net/Tutorials//UWXP/NL/old/winnt_sif.htm tegen. Daar hebben ze het wel over aanmaken van antwoordbestanden. Ik heb er zelf nog niet echt mee gewerkt, maar het lijkt me wel iets wat je zoekt.

• TerrorMachine
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

TerrorMachine

- Down For Life -

beetje ongeduldig?? ;)

Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03 13:41

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Kijk eens op Appdeploy.

MSI packages maken is een vak apart, dat is gewoon niet zo simpel. Bv Flexnet Adminstudio is een goed (en duur) pakket waar het mee kan. Echter zonder cursus is het kansloos om met zo'n pakket te gaan stoeien.

This footer is intentionally left blank