speakers op accu ipod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
Ik kan nergens speakers vinden die direct gebruik maken van de accu van mijn ipod.

Ik zoek voor op vakantie een goedkope oplossing om de muziek van mijn ipod af te spelen als we op onze camping liggen.

iemand een idee. (ook geen batterijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ipod accu is zo leeg met een beetje vermogen radio, als je ook nog een beetje bass wilt, is het alemaal niets :)

6 oplaadbare baterijen zijn gemakkelijker, er is ook wel een adaptor om AA in een A formaat te doen :) .. lijkt me gemakkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

-> APL :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:25:
De ipod accu is zo leeg met een beetje vermogen radio, als je ook nog een beetje bass wilt, is het alemaal niets :)

6 oplaadbare baterijen zijn gemakkelijker, er is ook wel een adaptor om AA in een A formaat te doen :) .. lijkt me gemakkelijker
AAA (potlood batterij) in AA(penlite) bedoel je ;)
A bestaat niet afaik, wel B en C.

anyway, je zou ook nog kunnen overwegen goed geld te spenderen en dan een kratradio te maken waar je je Ipod op aansluit.
Met een leuke zonnecel er bovenop laad het ding ook nog weer vanzelf op :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coentre schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:26:
Ik kan nergens speakers vinden die direct gebruik maken van de accu van mijn ipod.
Die ga je niet vinden ook - daarvoor is het geleverde vermogen van je iPod veel te klein. Ik heb deze en die is erg handig voor op vakantie, maar wel met adapter of batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:49

4POX

Everybody is wired

coentre schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:26:

Ik zoek voor op vakantie een goedkope oplossing om de muziek van mijn ipod af te spelen als we op onze camping liggen.

iemand een idee. (ook geen batterijen)
Mag ik weten waarom je geen batterijen wilt gebruiken ? En hoe ga je de ipod opladen tijdens de vakantie ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:08:
[...]

AAA (potlood batterij) in AA(penlite) bedoel je ;)
A bestaat niet afaik, wel B en C.

anyway, je zou ook nog kunnen overwegen goed geld te spenderen en dan een kratradio te maken waar je je Ipod op aansluit.
Met een leuke zonnecel er bovenop laad het ding ook nog weer vanzelf op :)
ik ging uit van :

AA = penlite
AAA= nog kleiner

dus A = groter :D
Pagina: 1