Ik heb gezocht, maar geen antwoord kunnen vinden. Sorry als het toch dubbel is.
Ik heb een Ati X1900XTX kaart. En wilde deze graag passief koelen, net als mijn vorige videkaart.
Ik heb op mijn vorige kaart deze koeling gebruikt:
Zalman ZM80D-HP.
Verder lijkt deze mij ook een optie:
Thermaltake CL-G0009.
Maar ik vraag me zeer af of deze dingen wel voldoende koeling zouden geven voor de X1900XTX.
Graag hoor ik van anderen of ze denken dat het wel of niet zou moeten kunnen, en waarom.
En / of eventuele alternatieven.
Doelstelling lijkt me duidelijk: stiller maken van de PC; overige onderdelen zijn ook al behoorlijk stil, maar de videokaart koeler weet nog iets te veel naar mijn zin wat blazen is.
* sh*t, titel typefout, en kan de titel niet editen?*
Ik heb een Ati X1900XTX kaart. En wilde deze graag passief koelen, net als mijn vorige videkaart.
Ik heb op mijn vorige kaart deze koeling gebruikt:
Zalman ZM80D-HP.
Verder lijkt deze mij ook een optie:
Thermaltake CL-G0009.
Maar ik vraag me zeer af of deze dingen wel voldoende koeling zouden geven voor de X1900XTX.
Graag hoor ik van anderen of ze denken dat het wel of niet zou moeten kunnen, en waarom.
En / of eventuele alternatieven.
Doelstelling lijkt me duidelijk: stiller maken van de PC; overige onderdelen zijn ook al behoorlijk stil, maar de videokaart koeler weet nog iets te veel naar mijn zin wat blazen is.
* sh*t, titel typefout, en kan de titel niet editen?*
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 12:18 . Reden: Titel typefout... bah ]