DirectX 7 ?
Ik heb met mijn systeempje.
Ongeveer 2100 ofzo op 1024 met 16bitjes aan kleuren, niet dat dat snel is.
Maar het zou iig bij jou veel hoger moeten liggen.
]-[enk..
Ik heb met mijn systeempje.
Ongeveer 2100 ofzo op 1024 met 16bitjes aan kleuren, niet dat dat snel is.
Maar het zou iig bij jou veel hoger moeten liggen.
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
VIA 4-in-1 drivers ingeinstalleerd?
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Via 4in1 moet je wel installen ja. Ik haal met me duron 700 en zelfde videokaart 4300 3dmark2000....
wat jij hebt is ronuit zielig voor zo'n systeem
Verwijderd
uhmm, ik heb een thunderbird 900 met een asus a7v en een asus v7100, ik haal 4600 in 3dmarkOp vrijdag 26 januari 2001 17:10 schreef killer-b het volgende:
Via 4in1 moet je wel installen ja. Ik haal met me duron 700 en zelfde videokaart 4300 3dmark2000....
Wat jij nodig bent is: AMD driver pack ...zeg maar de 4 in 1 versie van AMD.Op vrijdag 26 januari 2001 17:46 schreef Bull het volgende:
nee want ik heb een AMD 750 chipset hoor
(Nog beter is AGP miniport driveren IDE Bus master driverdownloaden, in de driver pack zitten wel dezelfde drivers maar wat oudere versies)
Verwijderd
Kijk ff of de slider van FSAA op off staat.
Ik heb zulke waarden ook gehad. force FSAA stond uit, maar de slider op 2x2. Na het verplaatsen van de slider waren de resultaten weer "normaal".
Ik heb zulke waarden ook gehad. force FSAA stond uit, maar de slider op 2x2. Na het verplaatsen van de slider waren de resultaten weer "normaal".
k dan bedanktOp vrijdag 26 januari 2001 22:09 schreef EaS het volgende:
[..]
Wat jij nodig bent is: AMD driver pack ...zeg maar de 4 in 1 versie van AMD.
(Nog beter is AGP miniport driveren IDE Bus master driverdownloaden, in de driver pack zitten wel dezelfde drivers maar wat oudere versies)
ik heb ook een AMD 750 chipset
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Maakt niks uit met die FSAA uit,ik heb dan 21 punten winst
Ja hoor maar je kan beter apart downloaden dan heb je de nieuwste
HAHAHA!!! ik haal hier met een Duron 700, 64MB, TNT2 Vanta (!!!) een score van 2850!!!
Verwijderd
Even voor de zekerheid: je hebt toch niet per ongeluk de drivers van ASUS geinstalleerd? Die forcen AGP1X en zijn ongelooflijk kut. Gewoon de (laatste) NVIDIA drivers erop en de VIA4-1 drivers erbij dan moet het zeker goedkomen. Ga het probleem nou niet zoeken in FSAA en dat soort dingen, dat kan nooit het enorme tekort aan snelheid verklaren. Installeer windows opnieuw en zet in een keer alle goede drivers erop.
Ik heb nu een score van 2868 nu ik de vsync heb uitgezet
De enige Via 4 in 1 drivers waar je 3dmark score echt hoger van wordt zijn de laatste .28V beta drivers! tenminste op een msi k7tpro2a in ieder geval!
kan ik niet opzetten want ik heb een AMD 756 chipset
Verwijderd
He daar. Ik heb nu een weekje of 3 dit systeem. Maar ik haal met 3DMark een score van 4740 met de standaard resolutie ( 1024....etc ). Is dit normaal ? Of ligt dat aan die Radeon en moet je voor een hoge score een Geforce 2 GTS/PRO/ULTRA hebben.
Ik helemaal geen speciale drivers ofzo geinstaleerd ofzo, gewoon windowsME en de ATI CD. Kunnen jullie mij drivers aanraden ?
Alvast thx
Ik helemaal geen speciale drivers ofzo geinstaleerd ofzo, gewoon windowsME en de ATI CD. Kunnen jullie mij drivers aanraden ?
Alvast thx
Ehm ik heb ook DX8 maar mijn score is veel lager, oh ja welke driver heb jij?
ik heb de laatste via patch (4.28)
en de standaard detonator die op de site staan van nvidia (6.31)
Groetjes
en de standaard detonator die op de site staan van nvidia (6.31)
Groetjes
Oke ik gebruik 6.47 want bij 6.31 is de score lager en heb je vsync ook uit staan?
Sorry hoe moet ik dat zien....in spellen heb ik dat altijd aanstaan.....weet eigenlijk niet waarvoor het is,,...
Groetjes
Groetjes
Dan is het mogelijk dat je hogere framerates kan halen dan het aantal Hz waar je monitor op draait. Bij mij werkt her wel!
heb nu een hogere benchmark
heb de agp texture van 128 naar 256 gezet
haal nu 5264....heb een screendump maar weet niet hoe ik die moet posten....
Groetjes
heb de agp texture van 128 naar 256 gezet
haal nu 5264....heb een screendump maar weet niet hoe ik die moet posten....
Groetjes
Pagina: 1