Toon posts:

[HTML/CSS/VBS]Active Directory koppelen aan webapplicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment ben ik voor school met een project bezig. Het is in dit project de bedoeling dat we een HTML/CSS based site maken die doorlinkt aan de active directory. Het moet hierdoor mogelijk zijn dat gebruikers via deze "website" gegevens kunnen krijgen over gebruikers zonder de active directory zelf te openen. Dit moet mogelijk zijn doormiddel van een VBscript.

Nu is mijn vraag dus min of meer. Hoe zorg ik ervoor dat ik doormiddel van een VBscript toegang krijg tot de Active Directory gegevens in een HTML/CSS website.

Alvast bedankt!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Los van het feit da tje hier alleen maar clientside technieken noemt, die dus eigenlijk in Webdesign, Markup & Clientside Scripting gesproken horen te worden (zoals je in onze stickies had kunnen lezen) mis ik een berg eigen inzet. Ik zie nergens wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen. Ik zie hier eigenlijk niks terug uit Programming Beleid - De "quickstart".

GoT is geen verlengstuk van Google waarin je snel even je vraag dumpt en wat later een hapklaar antwoord krijgt. Google is daar zelf veel beter in.

Als je je vraag met Google echt niet beantwoord krijgt (wat ik me gezien de resultaten hierboven niet voor kan stellen), dan mag je een nieuw topic openen in Webdesign, Markup & Clientside Scripting; hou je dan wel aan de daar geldende policy, want ook daar zien ze graag eigen inzet in een topicstart. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.