En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Nee er gaat nog niets per direct over. Je zal er vast wel bericht over ontvangen van wie dan ook.Gouldian schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:22:
nee nog niet maar ik weet ook neit over alles per direct overgaat
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
netzoals toen Cistron overgenomen werd
Ja. Heb je daar moeite mee dan want volgens mij is Newszilla beter dan de Demon newsserver.Gouldian schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:24:
dus het is de normale gang van zaken dat je ook de activiteiten overneemt
netzoals toen Cistron overgenomen werd
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Gunner schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:26:
[...]
Ja. Heb je daar moeite mee dan want volgens mij is Newszilla beter dan de Demon newsserver.
Hmm, ik heb in iedergeval een mail gehad dat ze het ruim van te voren zullen aankondigen wat er gaat veranderen.DeMoN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:26:
Ik heb als Demon klant zijnde nog niks gehoord en normaal informeert Demon zijn klanten altijd heel netjes via de mail dus ik denk dat het even afwachten is
cardinal808 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:32:
[...]
Hmm, ik heb in iedergeval een mail gehad dat ze het ruim van te voren zullen aankondigen wat er gaat veranderen.
Verwijderd
Binnekort meer info zeggen ze. Zoals altijd netjes van ze! Jammer dat
ze stoppen
Eeuhm....... xs4allGunner schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:50:
Ik snap niet zozeer waar de problemen vandaan komen van Demon klanten. Ten eerste weten ze niet wat er gaat veranderen, ze gaan ook niet meer betalen tenzij ze zelf hun contract aan gaan passen, en qua provider is xs4all zeker de beste van de twee.
- is tweek keer zo duur?
- is kpn?
- heeft geen upload bandbeedte?
- heeft geen unlimited emailaliassen?
- heeft maar 5 mailboxen, tov demon's unlimited aantal?
- heeft geen @mijnsysteemnaam.demon.nl email adres?
- is kpn? (oh, had ik dat al gezegd?)
jij zegt dat demon klanten niet meer gaan betalen voor hun verbinding. maar hoe zit het dan met dat 100% verschil aan abbo kosten tussen de twee (xs4all is met alles twee keer zo duur)? Gaat kpn zo maar ineens geld weggooien door alle abbo's gelijk te trekken, of gaan ze de abbo's voor demon klanten verhogen? Het eerste lijkt me HEEL erg sterk.
Hetzelfde geld voor de upload en mail. Dan moeten ze hun hele mailnetwerk ombouwen om de demon klanten blij te houden.
Ik snap overigens niet waar je haat jegens KPN vandaan komt.
Mijn schoonvader heeft al jaren een WXS adres wat al sinds mensenheugenis van Planet is en nog steeds heeft ie een wxs.nl extensie. Dus wat een gehuil om niets.
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 14-06-2006 11:10 ]
Eerder is al gezegt, het enige wat KPN wil is een groot klanten bestand.
Ik ben al ruim 5 1/2 jaar prive klant van Demon. Ben echt super tevreden over ze.
Helaas is de bereikbaarheid de laatste tijd wat minder geworden maar goed, je kunt niet altijd alles hebben.
Uit communicatie aan zowel de zakelijke als de priveklanten van demon blijkt dat er een apparte portfolio gaat komen binnen XS4all voor de huidige Demon klanten. En dit met het zelfde prijskaartje.
Een aantal services zullen beindigd worden. Maar dan vooral omdat XS4all dezelfde services ook levert (zie Demon DigitalVoice)
Ik wacht zelf voorlopig gewoon nog even af.
Ben niet zo bang dat er prijsverhogingen zullen komen. En zo ja, en het niet acceptabel mocht zijn kun je van je abonnement af. Zo simpel is het.