ik heb gisteravond Vista Beta 2 geisntalleerd, ging opzich prima... behalve dat een hoop van mijn mobo (Asus A7N8X deluxe) onderdelen native ondersteund werden:
- 1 van mijn onboard netwerk kaarten (de 3com notabene).
- Mijn raid Sata controler.
- De soundstorm geluidschip.
- SM bus (whatever that me be)
- unknown device
- unknown device
met wat windows XP drivers van de Asus site en de nforce drivers kon ik de netwerkkaart, sata controller, sm-bus prima werkend krijgen.
De geluids chip kon ik met de nforce drivers ook tot leven wekken in zoverre dat er iig geluid uit komt en toen was 1 vd 2 unknown device ook weg (was de midi poort ofzo). Echter ik heb alleen maar stereo geluid in het geluids-instelling scherm van vista kan ik niet iets anders (5.1 dolby) selecteren. en als ik het instellingen progje van nforce sound zelf probeer op te starten krijg ik een melding dat hij geen hardware heeft gevonden waar hij mee kan werken (terwijl het geluid het inmiddels wel doet).
heeft iemand zijn Soundstorm chipset wel volledig werkend gekregen?
- 1 van mijn onboard netwerk kaarten (de 3com notabene).
- Mijn raid Sata controler.
- De soundstorm geluidschip.
- SM bus (whatever that me be)
- unknown device
- unknown device
met wat windows XP drivers van de Asus site en de nforce drivers kon ik de netwerkkaart, sata controller, sm-bus prima werkend krijgen.
De geluids chip kon ik met de nforce drivers ook tot leven wekken in zoverre dat er iig geluid uit komt en toen was 1 vd 2 unknown device ook weg (was de midi poort ofzo). Echter ik heb alleen maar stereo geluid in het geluids-instelling scherm van vista kan ik niet iets anders (5.1 dolby) selecteren. en als ik het instellingen progje van nforce sound zelf probeer op te starten krijg ik een melding dat hij geen hardware heeft gevonden waar hij mee kan werken (terwijl het geluid het inmiddels wel doet).
heeft iemand zijn Soundstorm chipset wel volledig werkend gekregen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer