Toon posts:

crm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey
ik ben op zoek naar een crm pakket. Ik bedoel dat ik verschillende bedrijven moet kunnen ingeven, en per bedrijf een aantal contacten... ik moet elk bedrijf of contact ook bepaalde categoriën kunnne geven... vb (categorie klant, leverancier)
ik moet ook per bedrijf, of per contact een logboek kunne bijhouden.; vb als ik telefonisch contact heb gehad dat even noteren met een korte inhoud... of als ik een mail stuur (via dat crm poakket) dat dit dan mee in het log komt... of als ik een afspraak maak in de agenda dat ineens meekomt in de agenda van outlook, eventueel een dagenlijkse of rechtstreekse syncronisatie.

ook als ik briefen of dergelijke opstuur dat ik dit in het log kan vermelden en de brief als .doc of .pdf hieraan kan hangen....

kent iemand dergelijke software?
Ik heb office basic 2003 (word excel en outlook) dus de bus contact manager van microsoft valt al weg...

ik dacht aan davilex relatie pro?
maar ik heb al slechts horen vertellen over vorige versies van dit programma? maar ook goed...
kan iemand me hierover beter informeren?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Group office is een leuk en bruikbaar pakket, zowel OSS als extern gehost te krijgen.
SugarCRM kan erg veel, dus zou je ook kunnen proberen.
ACT (nu symantec) kan ook.

En Alexion heeft ook iets wat bruikbaar kan zijn voor je.

En Davilex lijkt mij een drama. Maar dat is voornamelijk op oude ervaringen gebaseerd, dus niet erg relevant meer.

Heb je weer wat om uit te zoeken.
Succes.

Edit : En met wat je al in huis hebt, en het aanzetten van het logboek in Outlook, kun je ook al erg veel bijhouden.

[ Voor 12% gewijzigd door aZuL2001 op 14-06-2006 09:57 . Reden: Aanvulling ]

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
van outlook had ik wat schrik... met autoarchiveren?
naar wat ik begreep zou outlook alles archiveren na verloop van tijd en zou je hierdoor gegevens kwijt geraken omdat hij bepaalde items gaat verwijderen?
plus dta ik gelezen heb dat outlook maar beperkte omvang zou hebben max 2 gb..
nu weet ik niet of je hieraan gemakkelijkt geraakt of dat outlook redelijk klein blijft qua omvang?

toch al bedankt voor de andere paketten

• aZuL2001
Voordat je een pst file van 2GB nodig hebt, ben je al aardig wat jaartjes verder.
En dan nog kun je per jaar een pst file maken, om het ook werkbaar te houden.

Autoarchiveren is een optie, die je gewoon uit kunt zetten. Maar het kan ook nuttig zijn. Dat zul je voor jezelf uit moeten maken.

Misschien moet je wat meer zelf proberen ?
En op basis van wat je hoort dingen controleren. })

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
ik heb outlook 2003 van het standaard pakket office...
kan ik daar dan ms business contact manager voor bijvoegen? of moet ik
een heel nieuwe office kopen ?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
aZuL2001 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:36:
Voordat je een pst file van 2GB nodig hebt, ben je al aardig wat jaartjes verder.
En dan nog kun je per jaar een pst file maken, om het ook werkbaar te houden.
AFAIK bestond die limiet van 2GB alleen bij pst's die niet in het native formaat van Outlook 2003 waren gemaakt, dus de pst's die gemaakt zijn met Outlook 97, 2000 of XP. Daarnaast gaat inderdaad op dat een pst van zo'n grootte niet zomaar bereikt wordt.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info...
outlook dan om dit alles te doen...
maar bij de standaard outlook 2003 zit er dus al een logboek en uitgebreide contactmogelijkheden...
is het nu mogelijk om een contactfiche te maken van een bedrijf... waaraan dan contactfiches hangen van contacten van dat bedrijf ?

ik heb net met microsoft contact gehad en blijkbaar kan je de cd van outlook business contact manager niet appart kopen. ik kan ook men licentie niet upgraden vermits het om een office basic gaat....

dan maar proberen met de standaard van outlook.. hier zou ik dan de contacfiches willen aanpasse...
deze formulieren kan ik wel aanpassen... maar dan is het enkel bij die contactpersoon zijn formulier... hoe moet ik nu vb een nieuw formulier maken dat ik wil gebruiken voor al men contacten ???

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 17:18 ]

• aZuL2001
Heb je al gekeken naar de mogelijkheden van Outlook. En de reeds aanwezige structuren ?
Voordat je wil beginnen met verbouwen lijkt me dat wel handig.

Je hebt contactpersonen, die werkzaam (kunnen) zijn bij een bedrijf.
En als je een tweede contactpersoon aanmaakt, en opgeeft dat hij bij hetzelfde bedrijf werkt komt Outlook al met de vraag of het om bedrijf Blabla gaat ?

Desnoods schaf je een boek aan over Outlook.

Abort, Retry, Quake ???

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

SuperOffice is ook een leuk pakket. Integreerd tegenwoordig ook met Outlook, Palm & Windows CE Sync en FAT-client/Web client. Daarnaast standaard SQL Server als backend.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren een versie van act! gedownload...
naar het schijnt zou dit het meest gerbuikte zijn bij de kmo's

en anders een goed boek kopen over outlook?
kent er iemand een echt goed boek hierover (lieftst nl)? (over de werking en eventueel over het plaatsen van extra velden op de formulieren?)
Ik zou graag een extra "contact" fiche maken voor bedrijven... met meer info over het bedrijf zelf...
in verkenner heb ik namelijk mapjes per bedrijf... waaraan dan contacten kunnen hangen...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 09:26 ]

Pagina: 1