Tweakdsl verbinding en vodsl wireless modem.

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheOne741
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-12-2025
Hi iedereen.
Ik ben van plan om binnenkort te upgraden naar Tweakdsl B16WO abbo te nemen. Er wordt standard een Copperjet 816-2p met VoDSL geleverd of een Zyxel 2602HW met VoIP tegen bijbetaling.
Nou komt mijn vraag. Ik vind de Zyxel een erg coole modem maar wil toch VoDSL blijven gebruiken. Het reden dat ik de Zyxel leuk vind is zijn wireless mogelijkheden. Bestaat er een soortgelijke 10/100Mbit LAN modem/router met Wireless die ook VoDSL ondersteunt?
Als wel, welke, waar kan ik die kopen?

Alvast bedankt voor het antwoord jongens.

Groetjes

I haven't lost my mind. I have a backup here somewhere!!

Verwijderd

kun je niet gewoon een extra accesspoint bijkopen voor je wireless?

• TheOne741
Ik zou dat kunnen doen ja. Het probleem is dat ik niet altijd goeie dingen hoor over de Copperjet 816-2P en Vodsl kwaliteit. Sinds ik toch bezig ben met het aanchaffen van een nieuw modem dacht ik het in een keer goed te doen.

• TheOne741
Niemand een reactie???

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Zyxel heeft het volgens mij iig niet, VoIP hebben ze allemaal wel maar VoDSL heeft Zyxel naar mijn weten in geen enkele router.
Verder zou ik overigens ook eerder een losse accesspoint kopen aangezien het bereik en de firmware mogelijkheden daarvan meestal beter zijn.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• TheOne741
Ok dan. Alvast bedankt. Het zal dan een Copperjet 816-2P worden. Ik zal op 1650m van de centrale zitten, en het wordt dus bidden dat het werkt. Veel geld eraan besteden heb ik ook geen zin in. Ik zie het wel. In ieder geval bedankt voor het advies.

Groetjes en success aan iedereen

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zat op 3096 meter van de centrale en mijn copperjet 816-2p werkte prima. Dus de afstand hoef je je geen zorgen over te maken.

Wel had ik last van een vervelende echo op de lijn. Misschien dat dat nu is opgelost door een firmware update, maar dat zou ik je niet meer kunnen vertellen aangezien ik het modem niet meer gebruik.

[ Voor 55% gewijzigd door Equator op 16-06-2006 11:24 . Reden: Iets duidelijk uitgelegd.. ]

Pagina: 1