I haven't lost my mind. I have a backup here somewhere!!
Ik zou dat kunnen doen ja. Het probleem is dat ik niet altijd goeie dingen hoor over de Copperjet 816-2P en Vodsl kwaliteit. Sinds ik toch bezig ben met het aanchaffen van een nieuw modem dacht ik het in een keer goed te doen.
Niemand een reactie???
Zyxel heeft het volgens mij iig niet, VoIP hebben ze allemaal wel maar VoDSL heeft Zyxel naar mijn weten in geen enkele router.
Verder zou ik overigens ook eerder een losse accesspoint kopen aangezien het bereik en de firmware mogelijkheden daarvan meestal beter zijn.
Verder zou ik overigens ook eerder een losse accesspoint kopen aangezien het bereik en de firmware mogelijkheden daarvan meestal beter zijn.
Ok dan. Alvast bedankt. Het zal dan een Copperjet 816-2P worden. Ik zal op 1650m van de centrale zitten, en het wordt dus bidden dat het werkt. Veel geld eraan besteden heb ik ook geen zin in. Ik zie het wel. In ieder geval bedankt voor het advies.
Groetjes en success aan iedereen
Groetjes en success aan iedereen
Ik zat op 3096 meter van de centrale en mijn copperjet 816-2p werkte prima. Dus de afstand hoef je je geen zorgen over te maken.
Wel had ik last van een vervelende echo op de lijn. Misschien dat dat nu is opgelost door een firmware update, maar dat zou ik je niet meer kunnen vertellen aangezien ik het modem niet meer gebruik.
Wel had ik last van een vervelende echo op de lijn. Misschien dat dat nu is opgelost door een firmware update, maar dat zou ik je niet meer kunnen vertellen aangezien ik het modem niet meer gebruik.
[ Voor 55% gewijzigd door Equator op 16-06-2006 11:24 . Reden: Iets duidelijk uitgelegd.. ]
Pagina: 1