Ik heb zonet een DVD gebrand met WinXP SP2, samen met Office 2003 SP2. Daarbij heb ik een winnt.sif-file gemaakt. Bij het opstarten van een schone pc (nieuwe harde schijf) stopt de PC met starten na de mededeling "Boot form ATAPI CD-ROM: No Emulation". Nadat ik de HDD geformateerd had, geeft de DVD nu "Druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wilt opstarten...". Na het drukken van een toets crasht hij weer.
Ik vermoed dat het aan het winnt.sif-bestand ligt. Heeft iemand een idee wat er mis is aan het onderstaande bestand?
Ik heb voor de DVD het IMG-bestand gebruikt van de originele CD. Zou het ook kunnen zijn dat dat niet werkt?
Ik vermoed dat het aan het winnt.sif-bestand ligt. Heeft iemand een idee wat er mis is aan het onderstaande bestand?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| [Data] Autopartition = 0 MsDosInitiated = 0 UnattendedInstall = "NO" [Unattended] UnattendMode = DefaultHide UnattendSwitch = "No" OemPreinstall = "No" OemSkipEula = "Yes" FileSystem = * WaitForReboot = "No" NoWaitAfterTextMode = 1 NoWaitAfterGUIMode = 1 DriverSigningPolicy = Ignore NonDriverSigningPolicy = Ignore [SystemRestore] [SetupParams] SkipMissingFiles = "No" [GuiUnattended] EncryptedAdminPassword = "No" OemSkipWelcome = 1 [Shell] DefaultThemesOff = "Yes" [UserData] ProductKey = "****" |
Ik heb voor de DVD het IMG-bestand gebruikt van de originele CD. Zou het ook kunnen zijn dat dat niet werkt?