Toon posts:

ASUS TV BOX probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mŽn TV box. Hij tuned de zenders niet goed en het is niet mogelijk de zenders handmatig in te stellen omdat hij te weinig frequenties aangeeft.
Wie heeft een tip?
Hij loopt trouwens op W98se, 6800 Deluxe

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
Hey... Dit probleem heb ik ook ik word er gek van , ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft ik heb de winkel al gemaild van dat ik me tv box wil ruilen alleen antwoorden niet maar als iemand een oplossing heeft dan hoeft dat niet meer

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Download laatste LiveWare (4.6) en kies voor de Duitse kabel preset. Deze geeft je de hele bandbreedte om zenders (handmatig) in te stellen. NL-preset pakt maar de halve band (en UPC gebruikt b.v. ook frequenties boven de 600).

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
OF zet er een video achter, maar met een tv-box lijkt me dat niet echt nodig :(

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Volgens mij kun je ook de .ini-file aanpassen en zo doende de zenders handmatig vast leggen.
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik ken iemand die het zelfde probleem had en die heeft het op deze manier opgelost. 8-)

Good goan

• wicked
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-04-2014
ik heb een vraagie voor de mensen die een video aan hun tv in hebben aangesloten...

mij lijkt dan dat je met deze configuratie alle kanalen die op je video binnenkomen dus ook op je pc kan ontvangen. Dus dan zou je ook een digitale decoder van bv canal+ of upc op je pc kunnen kijken!?

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Zie mijn reactie in een draadje hier enkele plaatsen onder, [topic=160268]
Pagina: 1