Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuw soort spam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers en lezers van dit forum,

Ik vind dit een zeer professioneel forum, heb zelf een en ander opgepikt hier. Maar goed, mijn vraag.

Ik heb een rare e-mail ontvangen, en heb op de link geklikt, waarop ik naar een forum-achtige
site terecht kom in Florida, maar met een Aziatisch tintje. Ik was benieuwd of anderen dezelfde
soort mails ontvangen. Wat mij het meeste opviel is dat het geen "schreeuwerige" e-mail is, maar gewoon met twee regels, met dezelfde tekst. Dit ben ik niet gewend van spam mailtjes.

Dit is wat ik ontving:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Modbreak:geen links richting pr0n aub

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het ook meteen. De mail zelf kwam uit Thailand van iemand die zich "AKES AKEs" <akes3612338@hotmail.com> noemt.

De gegevens van de landen heb ik via visualroute gevonden.

Misschien ben ik gewoon paranoia, maar ik ben nieuwsgierig of ik de enige ben met dit soort mails.

mvg,

Michael

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 13-06-2006 22:57 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het niet echt slim om op links in spam te klikken, want dan weten ze dat je het leest ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar niet de URL ;)
Hacked

By

ToPaLSoLuCaN
daarom ;)

[ Voor 74% gewijzigd door pasta op 14-06-2006 00:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
TheZeroorez schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:38:
Het niet echt slim om op links in spam te klikken, want dan weten ze dat je het leest ;)
Mja dan moeten ze wel een link met jou hebben :p een link als deze lijkt me daar minder gevoelig voor.

iig, ik heb er nog geen gehad, alleen die schreeuwerige dingen waar je het over hebt.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als ze je naar een website sturen met een unieke url, dan weten ze inderdaad dat je het leest. En dat heeft nog meer spam tot gevolg :)

[ Voor 53% gewijzigd door Kawaii op 13-06-2006 22:42 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Misschien is het een goed idee om die IPs weg te halen. De content achter de eerste 2 willekeurig aangeklikte links is niet echt conform de policy ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Klik eens op de eerste link? :(

[ Voor 7% gewijzigd door Snake op 13-06-2006 22:49 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Links deleted, let ajb op waar je heen linkt op GoT :)

As for the spam itself: lijkt gewoon een reguliere rooting waarbij ze de site compleet hebben overgenomen en herbouwd, en vervolgens de lokale SMTP gebruiken om hun hack te verspreiden.

Professionele website nodig?

Pagina: 1