Toon posts:

[PDA] Alle mappen Outlook 2003 incl. email synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
@Moderator: Ik weet niet of dit onderwerp in het juiste forum zit, anders mijn excuses.

Ik geniet al enkele maanden van mijn PDA HP Ipaq HX2490. Ik synchroniseer mijn pda dagelijks met mijn pc. Werkt allemaal perfect, maar 1 ding krijg ik niet voor elkaar...

Als ik mijn mail synchroniseer worden de mappen die onder "Postvak In" staan ook gesynchroniseerd, maar de emails in die mappen niet. Ik heb gekeken in Microsoft ActivSync, maar hier is geen configuratie voor. Bij Email Synchronization Settings kun je wel folders selecteren, maar niet de folders die in Postvak In staan....

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 22:54

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Email -> Rechtermuisknop -> Instellingen > Mappen selecteren

En vervolgens alle mappen aanvinken die je wilt syncen.

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Wacky schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:54:
Email -> Rechtermuisknop -> Instellingen > Mappen selecteren

En vervolgens alle mappen aanvinken die je wilt syncen.
Lukt niet zoals ik al eerder zei...

Configuratie ActiveSync
Afbeeldingslocatie: http://upload.arendvandijk.com/tweakers/activesync_settings.jpg

De juiste mappen staan er niet bij....
Afbeeldingslocatie: http://upload.arendvandijk.com/tweakers/activesync_selectfolders.jpg

Verwijderd

ehm trek de PDA van de craddle af en selecteer "Associatie verwijderen" daarna ga je naar "mobiel apparaat" en selecteer je een van de andere apparaten die er misschien staan, verwijder die ook weer en zet de PDA weer op de craddle, nu wordt alles opnieuw geinstalleerd en moet waarschijnlijk alles werken

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is het "probleem" opgelost. Het lag niet aan ActiveSync dat de email van de mappen in Postvak IN niet werd gesynchroniseerd, maar het lag aan de configuratie op de PDA. Na even zoeken ben ik er nu achter gekomen hoe het werkt. In Microsoft ActiveSync moet je het instellen en op de PDA zelf.

Voor degenen die de oplossing willen weten....
Ga op de PDA naar Outlook Email >> Kies Menu >> Tools >> Manage Folders >> Selecteer hier de mappen die je wil synchroniseren. ;)