Dag beste mensen,
Ik ga mijn computer compleet vernieuwen, mn moederbord doet het voor de helft, etc.
Er blijft in:
Maxtor 80GB HDD (details volgen nog)
Raid 0 S-ATA 2x80GB HDD
Tagan tg480 voeding
Een montage kaart (details volgen ook nog)
Er gaat in:
asus a8N32 SLI Del (212 euro)
AMD x2 4400+ (499,-)
2x Kingston ddr 400 1GB (2x 105)
Asus X1600GT 128mb (175 euro)
Advies? Zijn er misschien iets goedkopere dingen die ongeveer net zo goed zijn? Ik heb wel nu een computer nodig, ik kan niet meer weken wachten. Tips voor HDD misschien?
Het is dus een last-minute check, of dit allemaal het geld waard is! Het is voor een goede montage pc, veel renderwerk met hoge resoluties, moet gewoon normale tijd mee gaan (2 jaar nog wat) en ik speel niet echt dikke games erop, maar het zal vast wel voorkomen dat dat nog gaat gebeuren.
Alvast bedankt!
Ik ga mijn computer compleet vernieuwen, mn moederbord doet het voor de helft, etc.
Er blijft in:
Maxtor 80GB HDD (details volgen nog)
Raid 0 S-ATA 2x80GB HDD
Tagan tg480 voeding
Een montage kaart (details volgen ook nog)
Er gaat in:
asus a8N32 SLI Del (212 euro)
AMD x2 4400+ (499,-)
2x Kingston ddr 400 1GB (2x 105)
Asus X1600GT 128mb (175 euro)
Advies? Zijn er misschien iets goedkopere dingen die ongeveer net zo goed zijn? Ik heb wel nu een computer nodig, ik kan niet meer weken wachten. Tips voor HDD misschien?
Het is dus een last-minute check, of dit allemaal het geld waard is! Het is voor een goede montage pc, veel renderwerk met hoge resoluties, moet gewoon normale tijd mee gaan (2 jaar nog wat) en ik speel niet echt dikke games erop, maar het zal vast wel voorkomen dat dat nog gaat gebeuren.
Alvast bedankt!