Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Zelfde probleem hier
- X2 4400+
- 2 Gb RAM
- XP op sata disk 1 (boot partitie)
- Vista op sata disk 3
Ik heb ide disk 0 moeten uitschakelen in de bios anders komt de installatie niet verder dan het scherm waar je de partitie kiest. Aan het einde klapt Vista eruit nadat de 4 installatiestappen voltooid zijn.
- X2 4400+
- 2 Gb RAM
- XP op sata disk 1 (boot partitie)
- Vista op sata disk 3
Ik heb ide disk 0 moeten uitschakelen in de bios anders komt de installatie niet verder dan het scherm waar je de partitie kiest. Aan het einde klapt Vista eruit nadat de 4 installatiestappen voltooid zijn.
Niemand een idee?
Verwijderd
Bij mij was het zo dat booten van de DVD en installeren ook niet lukte,
Wat uit eindelijk wel werkte is vanuit XP de Vista installatie starten.
Tja, het probleem is dat ik Vista x64 probeer te installeren vanuit XP x86. En dan werkt setup.exe niet ('not a valid Win32 application'). Of zie ik iets over het hoofd?Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:08:
Bij mij was het zo dat booten van de DVD en installeren ook niet lukte,
Misschien is het een probleem met mijn SATA drive. Als ik nu de SATA drive disable en Vista installeer op mijn IDE-drive, misschien werkt dat wel. Kan ik dan later de boot.ini op de SATA-drive (met XP) aanpassen zodat ik dan alsnog multiboot heb tussen Vista en XP?
Inmiddels heb ik de volgende foutmelding uit de log gehaald:
Voor wat het helpt...
code:
1
2
| Error [0x060227] IBS Callback_MoveBootFiles: An error occurred while servicing the boot files from [D:\Windows\Boot] GLE = 112.[gle=0x00000070] Error [0x060229] IBS Callback_CopyBootFiles:An error occurred while copying boot files GLE = 112.[gle=0x00000070] |
Voor wat het helpt...
Nou, de oplossing was dus het disabelen van de IDE schijf en daarna Vista installeren op de SATA schijf. Draait perfect
Pagina: 1