Toon posts:

tv-tuner werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn tv-tuner heeft het altijd gedaan na aankoop maar nadat ik mijn pc een keer opnieuw heb geinstaleerd doet hij het niet meer.

Nu zie ik hem niet meer staan bij apparaatbeheer. Het is alweer een poos geleden dat ik mijn pc opnieuw heb geinstaleerd maar wil nu WK kijken.. ik heb wel een programma om tv te kijken wat het eerst ook deed > Home Cinema en de drivers geinstaleerd.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Specs? Verdere dingen die je heb geprobeerd?
Bijvoorbeeld zie je de tuner nog in de PCI-list bij/na de POST en/of in programma's zoals AIDA32/Everest. Al van slot gewisseld als dat kan? :)

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn kast even open gemaakt en zat een sticker met 2 nummers 20009663 en 1N44031000667. en ik heb even gekeken of hij er wel in zat en ja hij zat er in, hij voelde zelfs heet aan. Ik denk dat het een medion tv-tuner is omdat mijn pc er ook van is.

Als ik home cinema opsart en op tv klik krijg ik de waarschuwing, kan geen tv-tuner vinden. Als je nog meer wilt weten me email/msn is dennis_ad [at] hotmail.com.

mvg

Dennis

Verwijderd

Kijk is bij apparaat beheer naar gele uitroeptekens.
Probeer anders de drivers te installeren.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Medion Tuner, hmmm, staat er iets op op de chips in de trand van Philips AA of Conexant?
Haal 'm er anders eens eruit en stop 'm terug.

Je emailadres geven ed is begrijpelijk, maar zo kan er dus gemeenschappelijk geen antwoord komen op je vraag/probleem en hebben er anderen in de toekomst niks aan :)

Maar zoals ik al zei, krijg je iets te zien in de PCI listing? Die kun je dus tijdens de POST/boot zien of in een programma zoals AIDA of Everest.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt maar ik ben er zelf uitgekomen door de tip : stuurprogramma's bijwerken bij de vraagtekens. Na enige tijd zoeken had ik de juiste drivers gevonden, stonden op 2e harde schrijf.
Pagina: 1