Toon posts:

Routeplanner

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een gratis routeplanner. Ik heb met meerdere zoekmachines geprobeerd een software te vinden maar dit is me niet gelukt. Ik zoek een routeplanner waar je meerdere adressen in kan voeren en dat het programma dan de hele route genereerd. Bij websites zoals routenet.nl/ of bij de website van de ANWB kan je maximaal 3 adressen invoeren; het beginpunt, via ... adres rijden en het eindpunt.

Ik werk bij een internetbedrijf en plan onder andere de route. We hebben vaak 10 of meer adressen op de route en het duurt gewoon te lang om dat via het internet steeds maar weer opnieuw in te moeten voeren. Daarom zoek ik een snellere manier. Helaas kon ik het niet vinden en nu vraag ik jullie hulp.

Weet iemand een gratis programma waar je meerdere adressen in kan voeren achter mekaar en dat je dan de efficientste route krijgt. Het mag ook gewoon een programma zijn wat alleen maar op internet staat zolang het maar aan mijn eis voldoet.

Bij voorbaad dank,

Godist

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Waarom gratis??? Juist met routeinfo is het nuttig dat alle straten/huizen erin staan ( dus up to date is ) dat alle wegen erin staan ( dus up to date is )

Of koop gewoon een goedkope home edition van route 66 ofzo ( kan je over het algemeen wel een vakantieroute inplannen met 10 tussenpunten voor een euro of 60 )
Of kijk gewoon eens bij routenet / anwb wat zij zakelijk aanbieden.

Hoe kan jij trouwens de route plannen zonder plannings / route programma, lijkt me gewoon bij je functie horen dus hoort het in het budget te zitten.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

gewoon kopen lijkt me idd het handigste ;)
Een officesuite is het sowieso niet --> CSA

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage bij een bedrijf en daar deden ze het eerst altijd via internet 1 voor 1 invoeren. Ik probeer zo efficient mogelijk te werken en wil het in 1 keer in voeren.

Ik zal is met de baas overleggen of er een software voor mag worden aangeschaft. Heeft iemand een routeplanner die echt goed is? Waar ik meerdere adressen tergelijk kan invoeren en dat ik in 1 keer de route krijg.

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
Bij Map24, http://www.map24.nl, kun je een hoop tussenpunten opgeven. Werkt ook erg fijn al routeplanner :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een routeplanner gekocht. Super! Map & Travel Reisplanner heet die ofzo. Echt een aanrader. Je kan de beste route laten plannen en zelf aanpassen om bepaalde punten voor te laten gaan. Je kan pauzes inlassen ook kan je berekenen hoeveel de rit je gaat kosten. Top aankoop.

Ik en de rest van de werknemens zijn uiterst tevreden over de routeplanner.
Pagina: 1