Toon posts:

joint operations lan hamachi

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede dag mensen van dit forum.

ik heb joint op de pc en speel met hamachi lan. ik heb maar 1 iemand in mijn lijst. ik wil veel meer groepen (mensen) hebben. wie weet de servers namen maar ook de wachtwoorden. hiermee bedoel ik mee joint existing network. ik heb al een hele week aan het zoeken maar niks gevonden gisteren was ik ook tot 2 uur bezig. ik gebruik bij het zoeken google.

als u wat heb laat het me weten omdat ik wil spelen
of geef de site door

echt heel erg bedankt al vast gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Nou, als ik naar forums.hamachi.cc ga en ik zoek op joint operations zie ik toch genoeg servers hoor ;)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit forum nog nooit gezien. maar als ik joint the network en dan name en dan password zeg hij bestaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Een paar zullen natuurlijk wel offline zijn of ermee opgehouden zijn, maar er zullen ook zeker wel goede tussen zitten.
En het feit dat je zegt dat forum nog nooit gezien hebt geeft al aan dat je 0,0 moeite hebt gedaan om die servers te vinden, dat forum is namelijk het officiele forum van hamachi. De link staat op de pagina waar ook jij geweest bent om hamachi te downloaden. Dus moet ik nu echt geloven dat je al "een week hebt gezocht?" (Zo ja, dan doe je echt iets fout) Volgende keer gewoon ff écht zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door PhoenixT op 13-06-2006 19:06 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke maar het forum heb ik echt niet gezien. maar daar wil ik niet meer op ingaan. ik heb bij die site search gedaan en joint operatoin geschreven. doen heb ik alles geprobeerd maar niks werkt. blauw gemaakt en dan knippen plakken in joint the network. dan vertelt het prgrammatje: van deze server bestaat niet.

alvast bedankt voor u antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Oplossing: Spel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 09:07
Ik snap er geen hout van :X
Probeer het nog eens in het juiste subforum met een duidelijkere uitleg en correct ABN. Indien je het spel illegaal hebt: bespaar je de moeite. Hier op GoT ondersteunen we geen warez versies. Zie verder ook Cold_Phoenix.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.