AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
Kijk eens in Device Manager/Apparaat Beheer of er een Bluetooth Device/Apparaat aanwezig is dat goed werkt.
Zo ja, dan zul je via Control Panel (ik gebruik een Engelstalige WindowsXP Pro) een icon voor Bluetooth configuratie tegenkomen.
Zo nee, dan zul je de driver/het stuurprogramma voor het Bluetooth Device/Apparaat opnieuw moeten installeren, waarmee je automatisch het icon in het Control Panel/het Configuratie Scherm terug zou kunnen krijgen.
Zo ja, dan zul je via Control Panel (ik gebruik een Engelstalige WindowsXP Pro) een icon voor Bluetooth configuratie tegenkomen.
Zo nee, dan zul je de driver/het stuurprogramma voor het Bluetooth Device/Apparaat opnieuw moeten installeren, waarmee je automatisch het icon in het Control Panel/het Configuratie Scherm terug zou kunnen krijgen.
Ik heb ook een Acer 3620 (3623 WXMI om precies te zijn), en volgens mij zit er helemaal geen bluetoothmodule in die modellen. Van de mijne weet ik het zeker iig
Er zit wel een knop op de behuizing, maar als je die gebruikt komt er op het scherm de melding "No device", ter gelegenheid van het feit dat er helemaal geen bluetoothmodule in zit. Als ie er nou wél in zit bij jou zou ik beginnen met de driver updaten, maar voor zover ik weet staat die niet in het rijtje bij de 3620 op de site van Acer.. En dat bevestigt mijn vermoedens.