[XP]bluetooth opnieuw instellen

Pagina: 1
Acties:

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
hee, ik heb hetvolgende probleempje, ik wou vandaag eens voor het eerst mijn bluetooth van laptop acer aspire 3620 gebruiken om een foto vanaf tel op de computer te zetten.

Alleen als ik de knop hiertoe aanzet krijg ik de melding no device terwijl op dat moment de bluetooth van mijn telefoon wel al aanstaat.

als ik bij netwerkverbindingen kijk staat daar alleen mijn internet verbinding en voor wireless
wireless heb k uitgeschakeld omdat ik die niet gebruik. Ik heb het ook geprobeerd in te schakelen voor het geval bluetooth daar ook onder zou vallen maar dat had geen effect.

Dan als ik naar help files kijk enzo zeggen ze allemaal ga naar bluetooth instellingen in het configuratiescherm. Ik kan me herinneren dat er ooit zo'n groot blauw logo tussenstond ja maar die is nu gewoon weg. Misschien heb ik hem verwijderd onbewust toen ik die wireless uitgeschakeld had. Maar mijn grote vraag is hoe krijg ik hem weer terug?

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42
Kijk eens in Device Manager/Apparaat Beheer of er een Bluetooth Device/Apparaat aanwezig is dat goed werkt.

Zo ja, dan zul je via Control Panel (ik gebruik een Engelstalige WindowsXP Pro) een icon voor Bluetooth configuratie tegenkomen.

Zo nee, dan zul je de driver/het stuurprogramma voor het Bluetooth Device/Apparaat opnieuw moeten installeren, waarmee je automatisch het icon in het Control Panel/het Configuratie Scherm terug zou kunnen krijgen.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 09:11

Elwood Blues

87167191

Ik heb ook een Acer 3620 (3623 WXMI om precies te zijn), en volgens mij zit er helemaal geen bluetoothmodule in die modellen. Van de mijne weet ik het zeker iig ;) Er zit wel een knop op de behuizing, maar als je die gebruikt komt er op het scherm de melding "No device", ter gelegenheid van het feit dat er helemaal geen bluetoothmodule in zit. Als ie er nou wél in zit bij jou zou ik beginnen met de driver updaten, maar voor zover ik weet staat die niet in het rijtje bij de 3620 op de site van Acer.. En dat bevestigt mijn vermoedens.