Heeey GOT's ers. Wat een heerlijk weer toch weer?
ik weet dat groeten op GOT niet nodig is maar ik moet t onderwerp ff introduceren
Ik was laatst bij een klasgenoot van me, hele aardige kerel, maar zijn videokaart had een beetje last van overhittingsverschijnselen. Hij begon arti's te geven enzo (het gaat over een GeForce 4 Ti4200 uit mn hoofd
). Al snel is hij erachter gekomen dat zn graka te heet werd. Hij, creatief als hij is, heeft daarop zijn videokaart gekoeld met een stuk kaas
. Dit in verband met de hoge warmtecapiciteit van kaas. En geloof het of niet, het probleem was verholpen
. Zo is het verhaal voor dit weekend overgeleverd op school. Na gewone kaas is hij overgestapt op roomkaas en water. Vandaag heb ik gehoord dat hij ijs gebruikt heeft. Het is wel iets gaan lekken maar na wat handdoekwerk was dit ook weer opgelost.
Voor mij is het zo:
Kaaskoeling
Ik was wel benieuwd hoe mijn mede GOT'ers erover denken.
Post maar raak
ik weet dat groeten op GOT niet nodig is maar ik moet t onderwerp ff introduceren
Ik was laatst bij een klasgenoot van me, hele aardige kerel, maar zijn videokaart had een beetje last van overhittingsverschijnselen. Hij begon arti's te geven enzo (het gaat over een GeForce 4 Ti4200 uit mn hoofd
Voor mij is het zo:
Ik was wel benieuwd hoe mijn mede GOT'ers erover denken.
Post maar raak