hosting voor exponent cms

Pagina: 1
Acties:

• NeORay
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-02 15:44
hey allemaal
Al enige tijd ben ik opzoek naar nieuwe hosting.
Ik wil deze host onder andere gaan gebruiken voor het draaien van het cms systeem Exponent.
Ik ben er inmiddels achter dat het best wel nauw komt of dit op een host gaat werken ivm met allerlei userpermissions e.d. Ik weet in ieder geval zeker dat ik een host moet hebben waar safe mode uitgeschakeld staat.
Verder wil ik liefst niet meer dan 80e per jaar uitgeven voor de hosting en verwacht ik minimaal 200mb ruimte. Inclusief domeinnaam hoeft niet.
Ik schaf niet graag hosting aan om dan vervolgens tot de ontdekking te komen dat het toch niet gaat werken om wat voor reden dan ook. Specificaties die de meeste hosts laten zien zeggen hier natuurlijk vrij weinig over.
Daarom hoopte ik dat misschien een aantal van jullie wat goede suggesties heeft? mss dat iemand zelf exponent al ergens draaiend heeft?

bvd!!

edit:
deze heb ik nog gevonden. er wordt aangegeven dat safe mode hier uit staat. heeft iemand hier mss ervaring mee,liefst icm Exponent?

[ Voor 9% gewijzigd door NeORay op 13-06-2006 16:13 ]

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:39
Ik heb geen ervaring met dat pakket. Bij de meeste webhosters kun je in de meeste gevallen wel een proefpakketje voor een paar dagen krijgen. Als het je bevalt (en dus ook goed werkt), neem je een abonnement bij die hostingprovider.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Of je vraagt een hoster per mail/telefoon/whatever of het pakket draait op hun hosting? Als safe mode het enige obstakel is lijkt me er weinig aan de hand?

• NeORay
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-02 15:44
IceStorm schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:33:
Of je vraagt een hoster per mail/telefoon/whatever of het pakket draait op hun hosting? Als safe mode het enige obstakel is lijkt me er weinig aan de hand?
ik heb er al een aantal benaderd maar niemand durft enige garantie in die vorm te geven..

kheb eerlijk gezegd nog geen hosts met proefperiode gezien. Maar ik zal eens zoeken.
Misschien heb k ze niet gezien omdat ik erg op de safe mode gericht heb gezocht.

het gaat ook niet alleen om safe mode maar dat is het enige wat soms nog gedefinieerd wordt in een lijst met specificaties. Bij een gratis testhost liep ik bijvoorbeeld op het probleem dat ik bestanden met bepaalde @.. namen niet mocht gebruiken. Weer een andere geeft de wysiwyg editor niet goed weer door 'iets' met de user permissions. En nog weer een adere liet m helemaal niet installeren, ook wegens onnvoldoende userpermissions..

maar blijf vooral reageren, cker als je zelf exponent draait :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door NeORay op 13-06-2006 17:44 ]

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:39
mp-tje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:40:
[...]

kheb eerlijk gezegd nog geen hosts met proefperiode gezien. Maar ik zal eens zoeken.
Misschien heb k ze niet gezien omdat ik erg op de safe mode gericht heb gezocht.
Dat wordt ook niet expliciet aangegeven. Even mailen of je een bepaald pakket een paar uur/dagen kan testen (evt. tegen een kleine vergoeding), en in de meeste gevallen krijg je een 'ja' als antwoord. :)