Toon posts:

MSN en DC++ werkt niet icm US Robotics router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo en een goede middag, ten eerste wil ik jullie suc6 wensen met deze from.
Heb ook een vraag aan de gene die het echt weten en mijn hopelijk kunnen helpen om mijn instelling van me router nog beter te kunnen laen funtieren.
Hij draait nu wel via me router maar heb op een of ander manier wil mijn msn het nog niet doen op mijn router.
Ik heb een u.s.robotics router die niet draad loos is want draadloos geeft een zending uit wat voor mijn weer problemen geeft met pacemaker. vandaar een router met bedrading gekocht.
Maar een of ander reden heb ik mijn msn nniet actief kunnen krijgen via u.srobotics 8004 ook bij dc++ heb ik een code nodig om te kunnen downloaden, want de zoek funtie geeft een blockeering dus kan ook niet zoeken op dc++ ook voor yahoo messenger zu ik een code willen hebben die wel in 1x goed werkt. Ben al blij dat mijn radiozending via internet weer goed werkt, en skype en mijn playstion 2 zodat ik online kan gamen. en de rest van www gebeuren goed werkt wie o wie kan mijn helpen aan de code voor u.s.robotnics 8004 zodat de msn 7.5 of de 8.0 versie werkt, en ook de yahoo gebeuren werkt en dc++, u kunt mijn emailen daar over als u het echt weet van deze router.

Dank u vriendelijk groetjes namens Dick1968

Verwijderd

Beste Dick,

De bedrade USR routers hebben problemen met MSN. Dit is op te lossen door de router op 10.0.0.1 als adres mee te geven. Heb het probleem ook ondervonden, net als velen andere met de USR Routers.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Welkom op GoT :)

Staat je NAT aan, want daarmee zou het moeten lukken!

Check eens of je op je pc geen firewall hebt draaien ( of in de router ).

Schakel deze uit, en probeer dan opnieuw :)

Veel succes

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 08:08

TDB

wellicht slim om de titel aan te passen ?!

PSN: TDBtje

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:21

BHQ

Hoe doe je dat in openlijke ruimtes waar AP's hangen dan?

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

TDB schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:53:
Wellicht slim om post aan te passen dan ook gelijk. Damn, wat een openingspost...

Gruwelijk gejatte Icoon!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

TDB schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:53:
Je weet na 6 jaar nog niet dat je dat niet zelf kunt op GoT? Doe dan gewoon een topic report.
RZor schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:05:
[...]

Wellicht slim om post aan te passen dan ook gelijk. Damn, wat een openingspost...
Je weet dat niemand wat heeft aan zulke reacties? Doe dan gewoon een topic report.

Maar een of ander reden heb ik mijn msn nniet actief kunnen krijgen via u.srobotics 8004 ook bij dc++ heb ik een code nodig om te kunnen downloaden, want de zoek funtie geeft een blockeering dus kan ook niet zoeken op dc++ ook voor yahoo messenger zu ik een code willen hebben die wel in 1x goed werkt. Ben al blij dat mijn radiozending via internet weer goed werkt, en skype en mijn playstion 2 zodat ik online kan gamen. en de rest van www gebeuren goed werkt wie o wie kan mijn helpen aan de code voor u.s.robotnics 8004 zodat de msn 7.5 of de 8.0 versie werkt, en ook de yahoo gebeuren werkt en dc++, u kunt mijn emailen daar over als u het echt weet van deze router.
Samenvattend:
• Je kunt websites bezoeken
• Je kunt webradio luisteren
• Je kunt Skypen
• Je kunt online met de Playstation 2
• Je kunt niet online met MSN
• Je kunt niet zoeken met DC++

Klopt dit?

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 13-06-2006 16:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste Dick1968,

Als eerste welkom op GoT,

Hoewel ik een grijns niet kan onderdrukken bij het lezen van je probleem en je topicstart moet ik toch echt bekennen dat er weinig van te maken is.

Niet alleen is het slecht leesbaar vanwege nogal wat typefouten, het is ook nogal warrig geschreven.. :)

Als ik het goed begrijp heb je een probleem met je router in combinatie met MSN en DC++

Wellicht heb je heel veel aan Het Grote Poortmappingsverhaal

Ik wijzig de titel van je post even naar iets wat er meer mee te maken heeft. (Zenx CC) Graag zou ik je dat de volgende keer zelf zien doen.

Lees even de volgende zaken door:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #titel
Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
Misschien helpt dat een wat betere topicstart te maken.

Lees ook de sommige nuttige reply's hierboven even door. Misschien heb je daar wat aan.

Suc6 verder en veel plezier op GoT.
Pagina: 1