Het is me nooit opgevallen, maar nu ik een filmpje voor familie abroad op moet nemen en verzenden, merk ik dat m'n webcam niet opneemt. Het apparaat werkt op zich wel goed. Als ik een preview kijk geeft hij het beeld prima weer. Ik kan b.v. prima met m'n CAM op MSN, echter het vastleggen lukt niet.
Ik heb dit met diverse programma's geprobeert. (Moviemaker, Media Player Classic, ArcSoft Video Impression, VirtualDub (capture AVI) etc..)
Verder heb ik op de website van Trust de laatste drivers gedownload, ook dit hielp niet.
Relevante hard/software:
-Trust Spacecam 120 #2
-USB 2.1
-Gereserveerde bandbreedte camera 80%
-Windows XP pro
Wat verder opvalt dat tijdens het afspelen van de opgenomen file (die dus zwart is maar wel geluid bevat) het controle lampje van m'n cam uitgaat. Iemand een suggestie?
Ik heb dit met diverse programma's geprobeert. (Moviemaker, Media Player Classic, ArcSoft Video Impression, VirtualDub (capture AVI) etc..)
Verder heb ik op de website van Trust de laatste drivers gedownload, ook dit hielp niet.
Relevante hard/software:
-Trust Spacecam 120 #2
-USB 2.1
-Gereserveerde bandbreedte camera 80%
-Windows XP pro
Wat verder opvalt dat tijdens het afspelen van de opgenomen file (die dus zwart is maar wel geluid bevat) het controle lampje van m'n cam uitgaat. Iemand een suggestie?