Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
In sql is de punt over het algemeen een scheidings teken tussen tablespace, tabel en kolomnaam. Waarom heb je uberhaupt een punt in je databasenaam staan?
Daarnaast is het handig wanneer je vermeld met welke taal en welke DB je werkt
Daarnaast is het handig wanneer je vermeld met welke taal en welke DB je werkt
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
URL encoding is daar natuurlijk ook niet voor bedoelt 
Over wat voor database spreken we hier? MySQL? Probeer de databasenaam dan eens tussen backticks te zetten.
Over wat voor database spreken we hier? MySQL? Probeer de databasenaam dan eens tussen backticks te zetten.
Intentionally left blank
En over welk platform hebben we het hier? ik gok een SQL server, maar welke 
URL encoding gebruik je overigens alleen om, juist ja, URL's te encoden, en in principe nergens anders voor. Wellicht moet je voor jouw server de databasenaam tussen quotes oid zetten en/of die "speciale" tekens escapen.
URL encoding gebruik je overigens alleen om, juist ja, URL's te encoden, en in principe nergens anders voor. Wellicht moet je voor jouw server de databasenaam tussen quotes oid zetten en/of die "speciale" tekens escapen.
in MSSQL server: [database.naampje]
in MySQL server: `database.naampje`
Als ik me niet vergis
in MySQL server: `database.naampje`
Als ik me niet vergis
日本!🎌
Ik heb het over een MSSQL db in combinatie met php, de database was al door iemand anders aangemaakt en is al gekoppeld aan een site ik kan hier dus niet aan sleutelen.
Ik ga de oplossingen eens proberen, thanks!
Ik ga de oplossingen eens proberen, thanks!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pagina: 1