Outlook Web Acces extern onbereikbaar./

Pagina: 1
Acties:

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hoi,

Ik heb hier een mooie Exchange server draaien. Maar nu wil ik op mijn domein http://mail.guidovb1.nl/Exchange Outlook Web Acces kunnen bereiken. Maar als ik dat doe krijg ik dit zien. Ik zit achter een NAT en intern is hij wel te bereiken en poort 80 staat geforward, dus daar het het niet aan liggen.
code:
1
Cannot find server

Weten jullie een oplossing?

Groetjes en alvast bedankt,

Guido van Brakel

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Werkt hier prima. Je kan alleen vanuit je interne netwerk niet naar buiten en naar binnen.
Je moet dan het interne ip gebruiken of naam van de server.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik kan hem vanaf hiet gewoon bereiken, alleen moet ik inloggen wat ik niet kan :+

Edit: te laat... :p

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 13-06-2006 14:49 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Turdie
MADG0BLIN schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:48:
Werkt hier prima. Je kan alleen vanuit je interne netwerk niet naar buiten en naar binnen.Je moet dan het interne ip gebruiken of naam van de server.
Oke bedankt. Ik wist niet dat vanuit een intern netwerk naar buiten en weer naar binnen niet kon. Hmm weer wat geleerd vandaag ;)

Iedereen bedankt voor zijn moeite.

Guido van Brakel

(aan de moderator:topic kan gesloten worden)

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46
Mocht je toch willen testen kun je overwegen een publieke proxy in de browser in te stellen. Op die manier lijkt het alsof je vanaf een andere lokatie naar binnen gaat. Let wel op de beveiliging e.d. :P

-

• Turdie
SysRq schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:12:
Mocht je toch willen testen kun je overwegen een publieke proxy in de browser in te stellen. Op die manier lijkt het alsof je vanaf een andere lokatie naar binnen gaat. Let wel op de beveiliging e.d. :P
Als ik de proxy van XS4ALL bij me instel krijg ik helemaal geen internet meer,dus dat heeft geen zin.

Groeten en iedereen bedankt voor de moeite,

Guido

[ Voor 25% gewijzigd door Turdie op 14-06-2006 15:24 ]

Verwijderd

zet je router voor de gein eens op DMZ kijken of die het dan wel doed

check anders gewoon ff met fport.exe van sysinternals welke poorten je bak nog meer gebruikt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 16:07 ]

• Turdie
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:06:
zet je router voor de gein eens op DMZ kijken of die het dan wel doed

check anders gewoon ff met fport.exe van sysinternals welke poorten je bak nog meer gebruikt
Ik zit al in de DMZ zone van mijn firewall.Ik denk dat onze firewall het blokkeert(proxy gebruiken, is wel best wel streng ingesteld)

Guido
Pagina: 1