Pc werkt goed maar het speakertje piept

Pagina: 1
Acties:

• Mafia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:58
Ik begin maar met dat ik mijn pc even open moest maken omdat ik een kapotte cd-rom speler eruit moest halen, maar ik heb een Ac ryan kast (doorzichtig Uv Blauw) dus moet ik ook de hele achterkant eruit halen waarop reeds mijn moederbord bevestigt zit.
Maar toen ik de cd-rom speler eruit had geschroeft en alle draadjes op me moederbord weer aangesloten had.... deed ik de stroom stekker even in de pc om te kijken of alles aanging(dus het moederbord lag nog buiten de kast) dus de video kaart zat niet in de pc.
Toen sluitte ik het speakertje aan... op het moederbord en deed ik me pc aan..

Maar toen hoorde ik het speakertje de hele tijd piepen niet 1 piep ofzo maar gewoon de hele tijd een lange piep achterelkaar zonder pauze of wat dan ook.
Toen dacht ik nou dat komt omdat hij het toetsenbord of de muis of de video kaart mist, maar toen ik die aansloot en dus ook de stroomconnector op de video kaart :9
Toen ik het beeldscherm aansloot zag ik tot mijn verbazing dat de pc gewoon opstarte. dus hij komt gewoon in windows en ik kan zelfs gewoon spelletjes spelen Zoals Call of duty 1 en call of duty 2 (en zelf heb ik ook een server van cod1) maar die werkt ook gewoon goed.

Wat heb ik geprobeerd?

Ik heb alles losgekoppeld en weer aangesloten-Werkt niet
Memtest gedaan - geen fouten
Sisoft Burning test gedaan voor me processor en geheugen - liep als een trein
verder de hele dag cod gedaan en de server laten draaien ook geen probleem

Nu lijkt het alsof er niks aan de hand is, maar ik wil toch graag weten of er wat aan de hand is wat in de toekomst problemen kan gaan geven.
Of moet ik me helemaal geen zorgen maken?

Spec's

Amd Athlon 3700+ Stock 2.2
Voeding - Huntkey 400 Watt
Gpu - Geforce 6600Gt Stock (Asus)
Harddisk - Hitachi 160 Gig 8Mb Cache
Dvd speler - Aopen Dvd speler
Moederbord - Gigabyte K8 series

Maar ik heb nu maar de Speaker er maar uitgehaald want hij maakt echt een ******** herrie :r

Maar ik weet het dus niet echt meer.. tot nu toe geen klachten maar als iemand iets weet waarom die speaker aan het piepen is... heel erg bedankt _/-\o_

Edit: helemaal vergeten te zeggen dat ik de speaker al opgewisseld heb met een ander speakertje maar hij blijft piepen dus het speakertje is niet kapot ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mafia op 13-06-2006 13:52 ]

• Mafia
Weet niemand wat er aan de hand kan zijn... :'(

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Zit ie niet toevallig gewoon in een verkeerde aansluiting waar continue stroom op staat?

• Mafia
Ja daar dacht ik gister ook al aan...
Toen keek ik nog even maar hij zit gewoon op de goede aansluiting
Heb ook nog me vader laten kijken en die snapt er ook niks meer van.... ook hij zegt dat de speaker in de goede aansluiting zit :P

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-01 05:26
Even een schop er tegenaan!

Hoe staat het met dit probleem? Heb je het opgelost? Ik zit namelijk met hetzelfde.
Eerst piept ie niet en werkt alles na behoren. Na een willekeurige tijd (maakt niet uit wat ik aan het doen ben) in Windows, begint ie eerst een aantal keer random te piepen en dat verandert dan al snel in een constante piep.
Het is trouwens geen 'zuivere' piep zoals die bij het opstarten, maar een 'schorre' piep.
De computer werkt verder naar behoren.