Toon posts:

[VoDSL] antwoordapparaat probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk staat mn vraag hier goed, scarlet valt in ieder geval onder providers

Ik ben sinds enige tijd overgeschakeld op ScarletONE, gratis bellen via een Copperjet 816-2p.

Nu heb ik ook een antwoordapparaat van Philips(combi fax, antwapp, telf, copy) hierop aangesloten, wat is nu sinds kort het probleem:
Iemand belt, ik ben niet thuis dus antwoorapp slaat aan. Persoon zegt (n)iets maar daarna staat er 5min een bellende lijn op mn app. iedere keer als er iemand belt. Leuk natuurlijk wanneer je weet dat er zo maar 3 mensen moeten bellen en het geheugen vol is.

heb Scarlet hiervoor al gecontacteerd, geen reactie maar dat is normaal, copperjet handleiding er op nagelezen, philips nagelezen(niks in te vinden, telf is bijna 10j oud, hoopte op een soort automatische afbreken van de lijn), google doorspit, niets te vinden.
Daarnaast puilt mn copperjet uit van de advanced attributes maar welke is het (als het al kan)

Verwijderd

Ik denk dat het te maken heeft met de toon die het Copperjet-modem maakt zodra de ander ophangt. Waarschijnlijk herkent dat Philips-combiapparaat normaal gesproken de ophang-toon en stopt de opname, maar misschien is de toon die uit de Copperjet komt wat anders. Ik denk dat je naar iets van Country Settings moet zoeken in je Copperjet, als dat erin zit.

Maak anders eens een opname van wat je hoort als de ander ophangt?