Order Quicktime Windows on Desktop

Pagina: 1
Acties:

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een Monitoring van verschillende streaming filmpjes in Quicktime, ik heb het nu echter al zover voor elkaar dat ik alle vensters open met verschillende Links vanuit een MS-Dos *.bat file.

Echter wil ik dat deze zich ook nog ordelijk naast elkaar weergeven ipv in een trap onder elkaar, maar weet niet hoe ik in de batch file aan moet geven waar de Window geplaatst dient te worden. De volgende code word nu gebruikt.

Start QuicktimePlayer.exe rtsp://111.222.333.21/test.sdp

PS. Als jullie een optie weten om alle vensters naast elkaar weer te geven in een webbased omgeving is dit ook welkom, wanneer we Quicktime nu als Object willen includen in de html pagina krijgen we de error: Plugin was found, but an error in the plugin occured, op google is dit probleem bekend maar zijn er ook geen oplossingen te vinden en zelfs de Apple Helpdesk kon ons niet verder helpen.

Ook hebben we RealPlayer geprobeerd, echter speelde deze maar 1 stream tegelijk af en wanneer je een nieuwe startte werd de voorgaande afgekapt.

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Batch files hebben niks met Windows en grafische weergave te maken. Àls je zoiets dus al aan kan geven, dan is het niet in een batchfile.

Verder heeft dit niets met programmeren te maken; zelfs als je vraag beantwoord zou kunnen worden met een batchscript hoorde je topic in Windows Clients, zoals je ook in onze stickies had kunnen lezen: Waar hoort mijn topic?

PRG>>WOS

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-03 09:59
Door middel van het tooltje cmdow.exe kun je dit:

code:
1
/TH Tile Windows horizontally

code:
1
/TV Tile Windows vertically

(homepage)

Maar om er een mozaïek van te maken, wat jij eigenlijk wilt... dat is weer wat anders.

Je kunt een AutoIt script schrijven dat:
  1. de grootte van alle aan te passen vensters meet
  2. de resolutie van het scherm van het scher mmeet
  3. door middel van een niet zo heel moeilijk algoritmetje kun je ze dan allemaal mooi naast elkaar plaatsen

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
-NMe- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:15:
Batch files hebben niks met Windows en grafische weergave te maken. Àls je zoiets dus al aan kan geven, dan is het niet in een batchfile.

Verder heeft dit niets met programmeren te maken; zelfs als je vraag beantwoord zou kunnen worden met een batchscript hoorde je topic in Windows Clients, zoals je ook in onze stickies had kunnen lezen: Waar hoort mijn topic?

PRG>>WOS
Ik zit hier al een behoorlijke tijd op GoT, en ik weet dat het wel degelijk IETS met programmeren te maken heeft. Daarom daar dus. Maar idd het heeft ook met Windows te maken, dus het kan in beide. En het was natuurlijk mogelijk om een commando of variable mee te geven via de Batch File, dus het KON daarom vraag ik het.

Maar bedankt.
Bashrat schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:17:
Door middel van het tooltje cmdow.exe kun je dit:

code:
1
/TH Tile Windows horizontally

code:
1
/TV Tile Windows vertically

(homepage)

Maar om er een mozaïek van te maken, wat jij eigenlijk wilt... dat is weer wat anders.

Je kunt een AutoIt script schrijven dat:
  1. de grootte van alle aan te passen vensters meet
  2. de resolutie van het scherm van het scher mmeet
  3. door middel van een niet zo heel moeilijk algoritmetje kun je ze dan allemaal mooi naast elkaar plaatsen
Jaah je kan dit ook doen met een PowerToy, genaamd UI Mod ofzoiets. Dat werkt perfect met alle andere progs, maar op de 1 of andere manier niet met Quicktime :S

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.