[WWDC 2006] Wie gaat er en wat gaat er komen?

Pagina: 1
Acties:

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Hoi iedereen!

In Augustus dit jaar vindt de Apple World Wide Developers Conference plaats.

Zijn er hier nog andere GoT-ers die erheen gaan? Zoja, waar verblijven jullie dan?

En wat verwacht iedereen van de WWDC, ook buiten de keynote: workshops enzo. Ik heb al een aantal interessante seminars gezien, bijvoorbeeld die over het OpenGL Shader Model, en de presentatie 'State of the Apple' lijkt me ook wel leuk.

Er is ook een site van de WWDC 2006:
http://developer.apple.com/wwdc/

Hier staat het programma voor zover het bekend is, wat tips over accomedatie, en de (hele hoge) toegangsprijzen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sijmen op 13-06-2006 15:43 ]

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Ik verwacht de Mac Pro en meer info over Leopard.

Wellicht ook een vernieuwde Apple Cinema Display?

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
Ben heel erg benieuwd naar de Mac Pro. En of ze meldingen gaan doen over de samenwerking van Adobe software op Intel, of niet. Denk dat de keuze van veel mensen daar vanaf zal hangen. Die van mij wel in ieder geval. :)

• ericafterdark
Adobe CS3 laat helaas nog op zich wachten idd.

Verwijderd

Sijmen schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:22:
Hoi iedereen!

In Augustus dit jaar vindt de Apple World Wide Developers Conference plaats.

Zijn er hier nog andere GoT-ers die erheen gaan? Zoja, waar verblijven jullie dan?

En wat verwacht iedereen van de WWDC, ook buiten de keynote: workshops enzo. Ik heb al een aantal interessante seminars gezien, bijvoorbeeld die over het OpenGL Shader Model, en de presentatie 'State of the Apple' lijkt me ook wel leuk.
Kan je wat meer info geven over waar enz. Misschien hebben ze een site?

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:33:
[...]
Kan je wat meer info geven over waar enz. Misschien hebben ze een site?
Google :X
http://developer.apple.com/wwdc/

Verwijderd

Zou er graag heen willen, lijkt me erg interessant, heb alleen geen geld, tijd en geen auto (en niemand die dat alles wel heeft en mee zou willen gaan :P).

Wat ik wel hoop is dat voor/tijdens/net na de WWDC 2006 Leopard uitkomt en de Mac Pro. (Over Adobe Creative Suite CS3 is Adobe zelf denk ik wel duidelijk genoeg geweest dat Universal Binaries uitkomen in het voorjaar van 2007)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 11:29

alienfruit

the alien you never expected

Ja, WWDC lijkt mij ook interessant maar als Mac Noobie kwam ik niet door de WWDC Scholarship gebeuren heen. :)

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
Kost toch iets van 1500 dollar? Das dan nog exclusief vliegticket hotel kosten etc.... Lijkt me dus alleen inrteressant voor bedrijven ed. Ik besteed dat geld iig liever aan de mac pro die dan hopelijk wordt geintroduceerd.

• ericafterdark
Yep, Mac Pro all the way. Meteen een nieuwe 23" display erbij \o/

• Sijmen
lowfi schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:11:
Kost toch iets van 1500 dollar? Das dan nog exclusief vliegticket hotel kosten etc.... Lijkt me dus alleen inrteressant voor bedrijven ed. Ik besteed dat geld iig liever aan de mac pro die dan hopelijk wordt geintroduceerd.
Er liep een tijd een scholarship actie, hiermee konden 400 studenten een toegangskaartje krijgen. Ik ben een van die 400, vandaar.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 11:29

alienfruit

the alien you never expected

Ja, maar je kreeg dus alleen zoiets als je ook al echt iets deed qua programmeren in OSX. PHP, Ruby, Mono e.d. vonden ze niet goed :'( Moest echt een GUI app zijn bij mij iig :o

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar de Mac Pro (als ie al zo gaat heten ;)). En kan natuurlijk ook niet wachten op demo's van Leopard functionaliteit :9

Dus ik hoop dat Steve zo vriendelijk is om beide uitgebreid aan bod te laten komen ;)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:59:
Zou er graag heen willen, lijkt me erg interessant, heb alleen geen geld, tijd en geen auto (en niemand die dat alles wel heeft en mee zou willen gaan :P).
Je hebt meer aan een boot in dit geval ;)
WWDC is nou ook niet spannend als gewone gebruiker maar alleen voor (zoals gezegd) developers.
Wacht wel met smart op de 10.5 preview ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 14-06-2006 10:46 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Leoperd gaat vet worden! Vraag me af met wat voor nieuwe snufjes ze dit keer gaan komen :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Alpha-sphere schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:03:
Leoperd gaat vet worden! Vraag me af met wat voor nieuwe snufjes ze dit keer gaan komen :)
Tiger zou ook heeel vet worden maar het enige wat ik echt mooi vind is Spotlight en wat kleine netwerkdingetjes. Als Spotlight in 10.3 zou zitten zou ik het zelfs nooit gekocht hebben. (ik beheer welliswaar een paar honderd Mac's en ben groot fan van 10.4 maar echt veel verandering tov 10.3: Nee).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als een voorafje, deze ontroerende speech van Jobs bij een graduation cermony (van volgens mij Stanfort University):
http://www.youtube.com/watch?v=60cDHb-tvMA

Erg mooi verteld, en vooral, erg open!

[ Voor 11% gewijzigd door Matias op 16-07-2006 13:25 ]

• Sijmen
Ik kan alsnog toch niet gaan, kan het geld voor de reis gewoon echt niet ophoesten :(

• teklop
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-02 00:10
Sijmen schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:52:
Ik kan alsnog toch niet gaan, kan het geld voor de reis gewoon echt niet ophoesten :(
Dan verkoop je toch gewoon je Mac? >:)

• Sijmen
teklop schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:41:
[...]

Dan verkoop je toch gewoon je Mac? >:)
Alsof ik die ooit zou kunnen missen ;(
Pagina: 1