Officejet 7310 aansluiten op externe hdd

Pagina: 1
Acties:

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01 14:25

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Officejet 7310 All-in-one printer die thuis op in mijn netwerk hangt. Aan de voorkant van de printer is het mogelijk om geheugenkaarten in te steken, zoals SD, CF, etc... Wanneer ik een kaart in de printer duw, krijg ik op alle pc's thuis een netwerkschijf erbij (drive K:\) waardoor ik overal thuis bij me bestanden kan komen.

Het is nu zo dat er op de printer ook een USB aansluiting zit. Als ik hierop mijn 20 GB hardeschijf aansluit, dan krijg ik een error met dat het PictBridge schijf niet gevonden kan worden en dat ik het apparaat (mijn externe HDD) moet loskoppelen van mijn printer.

Ik vraag me nu af of het mogelijk is om gewoon mijn 20 GB HDD aan te sluiten waardoor ik het in het netwerk erbij zie komen als een extra netwerkschijf.

Ik heb al zitten zoeken naar firmware upgrades (niks gevonden) en heb ook op het internet zitten zoeken naar mensen met dezelfde soort vraag (ook niks gevonden) :(. Iemand een idee?

Rex

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is het niet zo dat je alleen digitale camera's kunt aansluiten via die USB aansluiting? (die moeten dan wel PictBridge ondersteunen!)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01 14:25

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Zover kwam ik ook wel. Die poort is bedoelt voor PictBrigde camera's, maar ik denk dat het makkelijk ook voor andere USB apparaten te gebruiken zou moeten zijn!

Is het niet mogelijk om iets met je HDD te doen waardoor de printer denkt dat er een PictBridge apparaat is aangesloten?

Rex