Ruim een week geleden een brief in een blauwe envelop ontvangen, welke mij verteld dat ik dit keer geen voorlopige teruggaaf krijg. Mijn belastingconsulent zou mijn aangifte namelijk willen onderzoeken, waardoor ik na zijn 'onderzoek' alleen de definitieve teruggaaf zou ontvangen.
Mijn vriendin, waarmee ik samenwoon (maar we zijn geen fiscaal partner), heeft dezelfde brief ontvangen.
Is dit steekproef gewijs, of vertrouwen ze mijn aangifte niet?
Aangezien ik altijd bang ben om fouten te maken vul ik altijd alleen de dingen in welke ik zo van mijn jaaropgaaf kan overnemen, en dan ook altijd op een voorlopige teruggaaf van €0,00 uitkom.
Mijn vriendin zou dit jaar wel een bedragje terug krijgen in verband met studiekosten.
Mijn vriendin, waarmee ik samenwoon (maar we zijn geen fiscaal partner), heeft dezelfde brief ontvangen.
Is dit steekproef gewijs, of vertrouwen ze mijn aangifte niet?
Aangezien ik altijd bang ben om fouten te maken vul ik altijd alleen de dingen in welke ik zo van mijn jaaropgaaf kan overnemen, en dan ook altijd op een voorlopige teruggaaf van €0,00 uitkom.
Mijn vriendin zou dit jaar wel een bedragje terug krijgen in verband met studiekosten.