* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Verwijderd
"Hey, hoe hack je het schoolnetwerk?"
Zeg nou zelf: denk je ook niet dat er een bedoeling achter het blokkeren van de task manager zit?
Voor zover ik het weet zit dat ook niet onder services, maar is dat instelbaar op 'die andere veilige plaats'
Zeg nou zelf: denk je ook niet dat er een bedoeling achter het blokkeren van de task manager zit?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 00:48 ]
Oeps heb het al ben 1 keerlui geweest met search , ga ik alsnog ff kijken vindt ik het meteen
.
CLOSE
CLOSE
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
het is geen service maar een registry instelling door middel van een policy op 1 gezet wat disabled in houd. Dat ze je in laten loggen als administrator lokaal is de domste fout die beheerders kunnen maken omdat je policies dan uit kunt schakelen.
Verwijderd
No offends ofzo, maar als je zelf beseft dat hij geen admin is, waarom help je 'm dan?mutsje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:02:
het is geen service maar een registry instelling door middel van een policy op 1 gezet wat disabled in houd. Dat ze je in laten loggen als administrator lokaal is de domste fout die beheerders kunnen maken omdat je policies dan uit kunt schakelen.
Je hebt wel gelijk dat het érg dom is van die beheerders.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()