Toon posts:

Nieuwe telefoon Belcompany, al gebruikt

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag bij Belcompany een nieuwe Motorola SLVR L7 gehaald. Los toestel 289 euro.
Bij aankomst thuis zag ik dat de Doos lichtelijk beschadigd was, en dat de verzegeling verbroken was.
Toen ik de doos openmaakte zaten er vingervlekken op het display van de telefoon. Bovendien zat de accu al in het toestel (wat niet gebruikelijk is bij een nieuw toestel). Verder zat de beschermfolie niet meer op het display van de telefoon, maar los op het boekje geplakt. Ook bij het aanzetten van de telefoon kreeg ik niet de wizard die ik gewend ben bij Motorola.

Ik weet 100% zeker dat deze telefoon al eens is gebruikt.
Mijn vraag is dan ook heb ik de rechten om deze telefoon om deze redenen terug
te brengen en te ruilen voor een nieuwe?

289 euro is veel geld voor een telefoon waar al iemand anders mee heeft zitten spelen.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04-2025
Wees blij dat het toestel is getest, zodat je geen DOA had te pakken!
Bij de Belco heb je xdagen omruilgarantie toch?!
Beroep je daarop!

Ondanks het feit dat BelCompany je bij de aanschaf van een mobiele telefoon zo goed mogelijk probeert te adviseren, kan het gebeuren dat het toestel niet aan je verwachtingen voldoet. Met de Toestel Tevredenheids Garantie krijg je de mogelijkheid om je toestel binnen 14 dagen te ruilen voor een andere mobiele telefoon. Voorwaarde voor deze garantie is dat het toestel onbeschadigd en in de originele verpakking teruggenomen kan worden.

Waar ze vervolgens jouw toestel innemen, en waarschijnlijk aan een andere niets vermoedende klant verkopen!

[ Voor 106% gewijzigd door Frunnik op 12-06-2006 23:49 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je hebt uiteraard eerst contact opgenomen met de winkel voordat je hier een topic hebt geplaatst. Wat wisten zij te melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:49:
Je hebt uiteraard eerst contact opgenomen met de winkel voordat je hier een topic hebt geplaatst. Wat wisten zij te melden?
Nee dat ga ik morgenvroeg doen. Maar aangezien ik toch wel een beetje angst heb dat ik deze (2dehands)telefoon moet houden, vroeg ik naar eventuele ervaringen hier.

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Sjah het nadeel is dat je moeilijk kunt aantonen dat jij hem gebruikt uit de verpakking hebt gehaald...
Nou heb ik verder wel goeie ervaringen met de BC, dus ik denk dat als jij het normaal uitlegt dat ze niet moeilijk zullen doen. Vooral rustig blijven en niet boos worden, dan heb je het meeste kans :)

is trouwens misschien een move naar PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie op zijn plaats? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Wokkels op 13-06-2006 00:45 ]

Permanent wintericon!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Beetje rare mentaliteit dat mensen wel zonder opgaaf van redenen binnen x dagen hun telefoon willen kunnen ruilen, maar als ze een geruid exemplaar krijgen is het niet goed? Wat denk je dat er met die geruilde telefoons gebeurt?

Verwijderd

sdomburg schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:49:
Beetje rare mentaliteit dat mensen wel zonder opgaaf van redenen binnen x dagen hun telefoon willen kunnen ruilen, maar als ze een geruid exemplaar krijgen is het niet goed? Wat denk je dat er met die geruilde telefoons gebeurt?
Dat is niet het probleem van een eerlijke, overtuigde en onwetende koper.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
hmm.... Probleempje komt mij bekend voor
Pagina: 1