Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Telfort Prepaid -> Gebeld worden.

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn telfortabo is per vorige week vrijdag afgelopen en zou worden omgezet naar telfort prepaid afgelopen vrijdag. Zodat ik mijn nummer weer mee kan nemen naar een ander telfort abo nummer.

Nu kon ik dit weekend nog gewoon bellen en smsen (terwijl ik geen btg zou moeten hebben), vandaag de klantenservice maar eens gebeld om te vragen hoe en wat... OF het al omgezet is enzo.

Vrouw ging het oplossen, en je raad het al: verbinding verbroken, ze hebben t toen volgens mij direct opgelost enzo.

Maar nu is t probleem: klopt het dat ik nu niet meer gebeld kan worden + geen sms kan ontvangen? Ik snap er niets van... Ik zou toch bereikbaar moeten zijn?

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-11 12:11

Tiiim

Grand Theft Audio

Meestal is dat toch binnen een half uur opgelost, dat daadwerkelijke switchen? Telefoon uit en aan zetten, en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Tiiim schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:02:
Meestal is dat toch binnen een half uur opgelost, dat daadwerkelijke switchen? Telefoon uit en aan zetten, en klaar.
Ik heb het idee dat er bij toch eea fout is gegaan dan... heb het hele weekend nog kunnen bellen en smsen, vandaag ook nog (terwijl dat niet had moeten kunnen)

Nu kan ik dus niets meer..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 00:32 ]

Verwijderd

Probeer eens naar 1244 te bellen(nummer van telfort), en anders *100# te doen. Met je mobiel natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 07:40 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer ##002# eens, dan worden alle doorschakelingen (muv voicemail) geannuleerd. Dit wilt nog wel een gekke netwerk doorschakelingen bij Telfort oplossen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat ik geen beltegoed heb, dat is ook normaal.... Alleen zou ik toch bereikbaar moeten zijn, zonder beltegoed te hebben?

wanneer ik mijn eigen nummer bel:
'u heeft helaas geen toegang tot dit nummer of tot deze dienst'

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 11:44 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:43:
Ik weet wel dat ik geen beltegoed heb, dat is ook normaal.... Alleen zou ik toch bereikbaar moeten zijn, zonder beltegoed te hebben?

wanneer ik mijn eigen nummer bel:
'u heeft helaas geen toegang tot dit nummer of tot deze dienst'
Je hoort bij prepaid altijd gebeld te kunnen worden. Het is dan ook een provider probleem die waarschijnlijk niet goed de dienst heeft omgezet. Je kan het best even naar een telfort shop zodat zei het gelijk voor je kunnen regelen :)

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Gek hoor. Ik heb ook nog een oud prepaid sim kaartje zonder tegoed. Dan maak ik de hele voicemail computer gek door verkeerde keuzes op te geven. Maar ik ben echt nog bereikbaar. Laatste had iemand een foptelefoontje naar mijn prepaid gestuurd. Je simkaart zal ook niet geblokkeerd zijn anders kon je ook gewoon nog gebeld worden.
Pagina: 1