Vbulletin & Vbadvanced: floating flash ad implementeren

Pagina: 1
Acties:

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Topicstarter
Ik probeer dus een floating flash ad te implementeren op een Vbulletin forum met vBadvanced CMPS v2.1.0. En de flash ad moet op de index pagina van vBadvanced komen. Ik heb dus echt geen ervaring Vbadvanced. Voor zover ik het zie heb ik wel de juiste style template gepakt.
Maar de javascript code die ik gebruik werkt om de een of andere reden niet. Terwijl die wel werkt als ik 'm implementeer in een template van het forum.

De code (met de javascript die ik gebruik om de flash ad te laten zien):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
$stylevar[htmldoctype]
<html dir="$stylevar[textdirection]" lang="$stylevar[languagecode]">
<head>
<title>$vboptions[hometitle] - $pagetitle

$headinclude

<if condition="$show['inlinemod']">

<script language="JavaScript">
 <!--
 document.write('');
 function onepixal() {
 document.all.object1.style.pixelTop=(-1000);
 }
 function moveback() {
 document.all.object1.style.pixelTop=(-1);
 }
 var ShockMode = 0;
 // checking for flash 5
 var plugin = (navigator.mimeTypes && navigator.mimeTypes["application/x-shockwave-flash"]) ? navigator.mimeTypes["application/x-shockwave-flash"].enabledPlugin : 0;
 if (plugin && parseInt(plugin.description.substring(plugin.description.indexOf(".")-1)) >= 1)
 {
 ShockMode = 0;
 }
 else if (navigator.userAgent && navigator.userAgent.indexOf("MSIE")>=0
 && (navigator.userAgent.indexOf("Windows 95")>=0 || navigator.userAgent.indexOf("Windows 98")>=0 || navigator.userAgent.indexOf("Windows NT")>=0)) {
 document.write('<S' + 'CRIPT LANGUAGE=VBScript> n');
 document.write('on error resume next n');
 document.write('ShockMode = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5")))n');
 document.write('</S' +'CRIPT> n');
 }
 if ( ShockMode ) {
 document.write('<DIV id="object1" style="position:absolute; width:550; height:500; visibility:show; left:250px; top:250px; z-index:2">');
 document.write('<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"');
 document.write(' codebase="http://active.macromedia.com/flash/cabs/swflash.cab"');
 document.write(' ID=banner WIDTH=550 HEIGHT=500>');
 document.write(' <PARAM NAME=movie VALUE="http://www.amsterdamn.org/flash_final.swf">');
 document.write(' <PARAM NAME=wmode VALUE=transparent> ');
 document.write(' <PARAM NAME=quality VALUE=autohigh> ');
 document.write('</OBJECT>');
 } else if (!(navigator.appName && navigator.appName.indexOf("Netscape")>=0 && navigator.appVersion.indexOf("2.")>=0)){
 }
 document.write('');
 //-->
 </script>

</head>
<body>

$header

$navbar

<table align="center" class="page" cellspacing="0" cellpadding="0" width="100%">
<tr valign="top">

<if condition="$show['left_column']">

<td width="$vba_style[portal_leftcolwidth]">

$home[leftblocks]

</td>

<!-- Spacer Cell -->
<td width="$vba_style[portal_colspacing]">[img]$vboptions%5Bbburl%5D/$vboptions%5Bcleargifurl%5D[/img]
<!-- / Spacer Cell -->

</if>

<if condition="$show['center_column']">
<td valign="top">

$home[centerblocks]

</td>
</if>

<if condition="$show['right_column']">

<!-- Spacer Cell -->
<td width="$vba_style[portal_colspacing]">[img]$vboptions%5Bbburl%5D/$vboptions%5Bcleargifurl%5D[/img]
<!-- / Spacer Cell -->

<td valign="top" width="$vba_style[portal_rightcolwidth]">

$home[rightblocks]

</td>
</if>

</tr>
</table>

$footer

</body>
</html>

Wat doe ik verkeerd? :)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23

André

Analytics dude

Wat doet het niet dan? Welke foutmeldingen krijg je? Wat zeiden ze op het VBulletin support forum? Waarom schrijf je de JS in de head sectie? Wat is de output van deze template? Kloppen je paden? Enz, enz...need more info.

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02-2025
Krijg je foutmeldingen? 102 regels code doorstruinen op zoek naar de magische fout is niet zo mijn ding..

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Topicstarter
André schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:22:
Wat doet het niet dan? Welke foutmeldingen krijg je? Wat zeiden ze op het VBulletin support forum? Waarom schrijf je de JS in de head sectie? Wat is de output van deze template? Kloppen je paden? Enz, enz...need more info.
Ik krijg geen overlay flash ad, terwijl ik het wel krijg als ik hetzelfde doe bij de forumhome template.
De template die ik haar gebruik is van vbadvanced, en dat is dus blijkbaar het probleem.
Ik krijg helemaal geen foutmelding. De code staat wel op de juiste plaats in de code.
De output van deze template is de index.php pagina van Vbadvanced.
Van wat ik weet klopt de rest, ik doe dit voor een klant en ik ben niet helemaal bekend met vbadvanced.
Ik heb het niet geprobeerd op het vbulletin forum omdat er duidelijk staat dat je voor support bij vbadvanced moet zijn, maar ik zou het evt wel kunnen proberen.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33

crisp

Devver

Pixelated

Bij welke opgraving heb je dat kleitablet met deze code gevonden? Serieus, deze code hoort in een museum, niet op het web...

Intentionally left blank

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 01:15:
Bij welke opgraving heb je dat kleitablet met deze code gevonden? Serieus, deze code hoort in een museum, niet op het web...
Mja geeft wel weer aan hoe goed ik op de hoogte ben van javascript in combinatie met flash.
Ik zou dus echt niet weten hoe ik het anders moet doen, tips zijn dan ook meer dan welkom

Pagina: 1