Toon posts:

[Pinnacle 9] opgenomen beeld op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Het volgende probleem. Ik neem mijn video's op met pinnacle studio 9 plus. Wanneer de film is opgenomen wil ik deze graag afspelen. Hiervoor heb ik een 37 cm TV op de s-video aansluiting aangesloten van mijn videokaart ( ATI saphire x800 GTO pci-e).
Maar nu krijg ik dus geen beeld als ik de film afspeel. Wel kan ik mijn bureaublad uitbreiden naar de tv. Dit werkt allemaal prima. Ik weet dat het mogelijk is maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik had het werkend gezien met een DC10+ kaartje. Heb gezocht op google en GoT maar vond geen oplossing.

Is het uberhaupt wel mogelijk wat ik wil of kraam ik nu onzin uit?

voor degene die het willen weten dit zijn mijn specs

AMD 64 3200+
1024 corsair twinx ddr 400
ATI saphire x800 GTO
80 GB samsung sata2
160 GB maxtor sata1
Asus a8ne pci-e
en de rest is niet belangrijk

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
Lijkt me meer een driver issue. Ik denk dat je ipv de svhs out een tweede monitor probeert aan te spreken. Ik zou in ieder geval even mij je driver kijken...

je tv-out werkt dus... je kunt je in Ati control center geloof ik instellen dat je fullscreen video automatisch op je tv-out zet... ik zou daar even kijken...

[ Voor 35% gewijzigd door kalechinees op 12-06-2006 22:35 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Is inderdaad een instellingsprobleem en heeft met overlay video te maken. Probeer eens een videoplayer die geen gebruik van overlay maakt. Of probeer je primary monitor eens op TV te zetten. Of probeer je beeld eens te clonen ipv je bureaublad uit te breiden.

Groetjes, FaceDown.