Dit is een nogal vreemd probleem, maar ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen.
Laatst had ik een nogal hardnekkig virus. Toen norton gedraaid die vond al 612 virussen! Maar nog steeds niet alles weg. Toen hitman pro gedraait, avg en alle programma's die ik kon vinden. Toen eindelijk alles weg. PC leek weer goed te werken.
Maar nu gebeuren er de laatste tijd, ik was een weekend weg, rare dingen. Hier het lijstje met wat me is overkomen:
- Regedit en cmd werken niet meer, kan nog wel in register komen door regedt32 te typen
- Cookies allemaal weg opeens, na elke reboot
- Firefox alle extra bars zijn ingeschakeld, google toolbar bijv, komt steeds terug bij reboot
- Windows security center opeens weer ingeschakeld, was maar 1x zo overigens
- Ik moet bij opstarten op ctrl-alt-del drukken, een of andere beveiliging
- Blauwe schermen met: page_fault_in_nonpaged_area
- Een schermpje dat zegt dat windows na 1 minuut opnieuw op gaat starten ( 1x gebeurt )
- Ik kan geen downloads meer zien in firefox, de downloadbeheerder zeg maar
- cd's branden lukt ook niet meer met de ingebouwde functie van Winxp
- Winamp start zelfs niet meer, opent en dan sluit die snel weer
- Firefox heeft hetzelfde, maar doet het soms nog wel
Ik heb winxp met sp2 en alle updates. Ook is het niet de hitte aangezien ik het gisternacht ook had en me temps niet boven de 45 uitkomen.
Mijn specs:
Asus P4P800E-Deluxe
P-M 730, standaard geklokt
Geforce 6800GT, standaard geklokt
2x512mb drr ram
1x maxtor 120gig
1x maxtor 200gig
Mocht er meer info nodig zijn, dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt.
Edit: Topic titel vergeten af te maken, kan een mod dit even doen? Bedankt alvast
Laatst had ik een nogal hardnekkig virus. Toen norton gedraaid die vond al 612 virussen! Maar nog steeds niet alles weg. Toen hitman pro gedraait, avg en alle programma's die ik kon vinden. Toen eindelijk alles weg. PC leek weer goed te werken.
Maar nu gebeuren er de laatste tijd, ik was een weekend weg, rare dingen. Hier het lijstje met wat me is overkomen:
- Regedit en cmd werken niet meer, kan nog wel in register komen door regedt32 te typen
- Cookies allemaal weg opeens, na elke reboot
- Firefox alle extra bars zijn ingeschakeld, google toolbar bijv, komt steeds terug bij reboot
- Windows security center opeens weer ingeschakeld, was maar 1x zo overigens
- Ik moet bij opstarten op ctrl-alt-del drukken, een of andere beveiliging
- Blauwe schermen met: page_fault_in_nonpaged_area
- Een schermpje dat zegt dat windows na 1 minuut opnieuw op gaat starten ( 1x gebeurt )
- Ik kan geen downloads meer zien in firefox, de downloadbeheerder zeg maar
- cd's branden lukt ook niet meer met de ingebouwde functie van Winxp
- Winamp start zelfs niet meer, opent en dan sluit die snel weer
- Firefox heeft hetzelfde, maar doet het soms nog wel
Ik heb winxp met sp2 en alle updates. Ook is het niet de hitte aangezien ik het gisternacht ook had en me temps niet boven de 45 uitkomen.
Mijn specs:
Asus P4P800E-Deluxe
P-M 730, standaard geklokt
Geforce 6800GT, standaard geklokt
2x512mb drr ram
1x maxtor 120gig
1x maxtor 200gig
Mocht er meer info nodig zijn, dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt.
Edit: Topic titel vergeten af te maken, kan een mod dit even doen? Bedankt alvast
[ Voor 8% gewijzigd door Snippertje op 12-06-2006 21:30 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd