Toon posts:

Ik wil mijn Celly opvoeren, maar lukt niet echt...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh PPL,

Ik heb een Celeron 600 en die wil ik graag laten lopen op 900, want ik heb gemerkt dat dat hier veel is gedaan. Maar ik krijg em niet verder dan 750:(!!! En als ik dan hoger wil, gaat ie zeuren over een of andere foutmelding... Ook is ie langzamer geworden in het opstarten en afsluiten. Heeft iemand hier een verklaring voor:?? Ik heb een Asus CUV4X plankje, 128 PC-133 Mb RAM en een Riva TNT2 M64 videokaartje. SOMEONE HELP ME!!!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
hoe heet wordt ie? hoeveel volt geef je hem? welke geheugentimings gebruik je? welke pci en agp divider?

dit is net zoiets als vragen: "hij doet het niet, wat is er mis?"
iets meer info graag

Verwijderd

Greetz

Probleem heb ik ook, niet zo erg als bij jouw, maar toch. Heb een celly 566@808, ook op een cuv4x mobo. Hoger kan niet!! :( Voltage kun je instellen van 1,5 - 1,8 volt, maar boven de 1,7 volt komt ie niet voorbij de post (maakt niet uit uit op wat voor fsb, bij 566@566 op 1,75 volt loopt ie ook vast). Dit is een probleem van je asus bordje in combi met je celly :'( Je voltage is standaard als je hem opstart(1,5 volt dus) en wordt tijdens de post ingesteld op je biosvoltagesetting, die sprong vindt je celly niet leuk en loopt vast. Ik heb veel mensen (op cuv4x-forum) gezien die dit probleem hebben en hebben asus vragen gesteld, zonder reactie!! :? Zou van asus toch wel beter verwachten!!

Toch met een goeie kewler 'n stuff kun je toch al een stuk hoger komen dan jij nu komt en moet je de 855 fsb 95 toch wel kunnen halen!!

Suc6 *D

Verwijderd

Topicstarter
Ok stom van me!!! Ik had er ff niet aan gedacht die gegevens er bij neer te zetten :z!!! Hehe...

Ik HAD (!) de FSB op 83 Mhz draaien en dan de Vcore V op standaard 1,5. Wou ik de FSB nog hoger zetten bedankt ie me vriendelijk:'(! Maar met het opvoeren van mij Vcore V bereik ik dan niets:(!!!

Doc

Oh ja, hij wordt stressed nog geen 35 graden, precies weet ik het niet meer... Zal ff SiSOFT Sandra downen, hehe...