[After Effects 7] Twirl down arrow en source name weg

Pagina: 1
Acties:

• Sir Baxx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52
Als ik in After Effects (7.0) een nieuwe compositie aanmaak zijn er in de timeline geen twirl down arrows te zien en ook de source name/layer name is weg.

Ik heb geprobeerd om ze weer aan te zetten bij het show/hide colums menu, maar daar is de optie grijs geworden. Ook een andere workspace kiezen werkt niet. Evenals een en Reinstall.

Het probleem heb ik niet bij mn mn oude after effects bestanden, maar zodra ik daar een nieuwe compositie in maak heb ik weer hetzelfde probleem.

Heb ook al op google gezocht, maar kon niets vinden (krijg alleen maar tutorials)

Plaatje ter verduidelijking
Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/2279/aftereffecterror0hw.th.png

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

wat is dat ding naast dat rode vakje dan? of bedoel je dat niet?

Stoer; Marduq

• Sir Baxx
daar staat ie inderdaad nog wel, (zie trouwens nu pas dat ik het verkeerde plaatje gepost heb |:( )
Maar als ik bijvoorbeeld op "S" klik (om de scale aan te passen) krijg ik wel de getallen te zien, maar niet de buttons om keyframes te zetten.

• XangadiX

XangadiX

uh... :?
adobe bellen?

Stoer; Marduq

• Sir Baxx
Ik snap er nog steeds niet van, maar het is me wel gelukt om de "layer names" weer terug te krijgen.

Ik heb eerst een bestand geopend waarin ze nog wel waren te zien, van daar uit -> Close Project. (time line blijft dan gewoon staan, met de opties die je voor het vorige project had gekozen) Als ik nu een nieuwe compositie maak is alles weer in orde.

• XangadiX

XangadiX

kun je after fx niet resetten door een ctrl+alt+iets combinatie te drukken als je opstart?

Stoer; Marduq

• Sir Baxx
Heb even gezocht bij Adobe Support, er is wel een optie om het after effects window te resetten ctrl+alt+\ (backslash), dat is een oplossing voor als je eerst een dual monitor setup had en daarna één van de monitoren afkoppelt.
Pagina: 1