Plextor ConvertX PX-TV402U Software problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-02 10:28

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Topicstarter
Hey Allemaal,

Twee weken terug kwam ik op het idee om een externe tv-tuner te bestellen voor mijn notebook zodat ik tv uitzendingen op kan nemen.

Na lang zoeken en overwegen was mijn keuze gevallen op de Plextor ConvertX PX-TV402U. Ik zat te twijfelen tussen de plextor en de Hauppage maar heb uiteindelijk gekozen voor de plextor omdat deze een hardwarematige divx encoder heeft.

Tot zover het achtergrond verhaal, nu het probleem. De Software is bagger en werkt niet naar behoren. Plextor levert er WinDVR van intervideo bij maar ik kan daar niet alle kanalen mee ontvangen en het programma is ergggg traaaag!!! Nu wil ik graag een ander programma gebruiken die ook de hardwarematige encoder van de plextor gebruikt zodat ik programma's kan opnemen en tegelijkertijd ook werken kan met mijn laptop.

De volgende programma's heb ik geprobeerd maar ik kom er bij geen enkel programma uit.

Winvodio (krijg de kanalen niet)
Mediaportal (werkt het beste)
DsScaler (ondersteund mijn kaar sowieso niet, helaas)
GBPVR
SageTV
ChrisTV

Van al deze programma's werkt Mediaportal het beste (vind alle zenders) maar daar kan ik alleen in een bepaald formaat opnemen (ik kan niks kiezen) en ik vermoedt ook dat de hardwarematige encoder van mijn tv-tuner niet gebruikt wordt.

Is er iemand hier die mij uit de brand kan helpen? Ik kom er echt niet uit en heb al heel wat software geinstalleerd. Ik weet dat je nu net veel te veel teks hebt gelezen en helemaal geen zin meer hebt om te posten met die mooie weer. Maar doe toch maar :)

Thanks

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Niet allemaal tegelijk :)

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Als niemand het weet stuur ik hem morgen weer terug, helaas :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Bigg Balls op 14-06-2006 20:37 ]

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Dan gaat ie weer retour, Helaas

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Wij zijn ook maar mensen die hier voor onze lol komen, dus als je snel een antwoord wilt hebben, moet je maar een helpdesk bellen. Hier gebeurd het vaak ook wel, maar je kunt het niet verwachten.

Dit topic is dicht en kick een volgende keer niet binnen 24 uur.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.