Toon posts:

E-tech isdn drivers zoek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht laat ik eens laat ik eens win 2k installen want. Ja daar heb je toch de hoogste key rate met je koetje maar wat blijkt nou de link op de e-tech site waar ik mijn drivers wil downloaden doet het niet
:( . IK heb een e-tech pcta128 pci isdn adapter. Wie weet misschien waat ik deze drivers kan vinden ?

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Hé, hoe ziet zo'n E-tech ISDN ding eruit?
Ik heb een ISDN adapter, maar geen drivers.
En op de adapter staat dus helemaal geen ene moer (laat staan letter) om hem te identificeren. :(
Ja, een serie-nummer: S/N PCI078252
Er zit een Umec chip op, nr. ut28624 en er staat CE 0197 X op, en dan de CE zo'n beetje typisch rond en de X heeft aan de stokjes onderaan een soort streepjes.
Da's all... :'(

{edit}
Oh ja, er zit een groen, rond LEDje op de achterkant en bij de plug staat 'S0 line'.
{/edit}

Anybody?

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Er staat op die E-tech site ook ergens een proggie om te checken of en zo ja welke E-tech kaart je hebt :)

Powered bij meergranenbrood.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op vrijdag 26 januari 2001 20:49 schreef AxiMaxi het volgende:
Hé, hoe ziet zo'n E-tech ISDN ding eruit?
Ik heb een ISDN adapter, maar geen drivers.
En op de adapter staat dus helemaal geen ene moer (laat staan letter) om hem te identificeren. :(
Ja, een serie-nummer: S/N PCI078252
Er zit een Umec chip op, nr. ut28624 en er staat CE 0197 X op, en dan de CE zo'n beetje typisch rond en de X heeft aan de stokjes onderaan een soort streepjes.
Da's all... :'(

{edit}
Oh ja, er zit een groen, rond LEDje op de achterkant en bij de plug staat 'S0 line'.
{/edit}

Anybody?

grtz.
AxiMaxi
probeer gewoon al hun drivers. misschien ffe een irritant werk, maar je weet dan wel welke je moet hebben!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Eeuh AxiMaxi, ik denk dat je een goede kans hebt dat je een etech kaartje hebt liggen inderdaad. Ik heb hier ook zo'n kaart liggen, en de nummers en andere dingen die je opnoemt komen allemaal aardig overeen. Drivers downloaden en proberen zou ik zeggen.
Suc6!

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Jongens help mij eens ik heb ook zo'n E-tech dolphin.
En telkens als ik op internet zit en er komt een tweede lijn binnen klapt win2000 eruit.

Ik heb die 2.02 drivers maar eerst had ik beta drivers en daar had ik geen last van.
Ook na een winterslaap (hibernate) doet hij moeilijk, hij belt dan niet meer in moet ik eerst weer rebooten.
Alles werkte goed ook met het Powermanagment.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 23:14 schreef NiBoR het volgende:
Jongens help mij eens ik heb ook zo'n E-tech dolphin.
En telkens als ik op internet zit en er komt een tweede lijn binnen klapt win2000 eruit.
Mischien moet je ff instellen bij je instellingen dat je isdn kaar geen op bel nummer hebd dan kan ie er ook nooit uit knallen :).
Pagina: 1