je hoeft bij athlon niet......

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:35
je hoeft bij een dondervogel niet die streepjes in te kleuren, tenminste bij mij niet.

als ik de bios kijk dan zijn de multipier en de fsb gelockt maar als ik bij operating frequeny setting kijk staat daar standard, maar bij kun je de op user define zetten en dan kan ik de multipier en fsb gewoon veranderen.

ik weet niet of dat bij iedereen zo is, of dat het bedrijf waar ik hem gekocht heb gedaan heeft ik heb het in ieder geval niet gedaan. :):):):)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Welke bios versie gebruik je.8-)

Good goan

Verwijderd

In de BIOS kun je altijd de multiplier en fsb veranderen. Wat zegt dan het opstartscherm, vlak voordat de harde schijven worden gedetecteert ??

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op vrijdag 26 januari 2001 15:35 schreef Juan het volgende:

als ik de bios kijk dan zijn de multipier en de fsb gelockt maar als ik bij operating frequeny setting kijk staat daar standard, maar bij kun je de op user define zetten en dan kan ik de multipier en fsb gewoon veranderen.
Ik weet niet wat voor Asus moederbord jij hebt maar je kan in het bios niet een de multiplier veranderen

• _nethack
  • Laatst online: 26-08 18:58

_nethack

We're all MAD here

...en dan kun je daar de multiplier veranderen, maar daar trekt de CPU zich verdomd weinig van aan als je niet hebt zitten kleuren.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

... en dan zegt ie bij het opstarten weer gewoon Athlon 1Ghz ....

Verwijderd

hmm vaag de meeste personen die ik ken met een athlon moetten toch echt wel de L1 bruggen met elkaar verbinden.

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:58
ik niet *D maar dat komt door on-chip multiplierbende te hebben veranderd ;)

• dajuan
als ik hem op nieuw opstart dan staat ie nog steeds op 1100 mhz als ik de fsb verhoogt heb naar 110 * 10
ik vond het namelijk ook zo vreemd....

daarom d8 ik vraag of het bij jullie ook zo is, want dat zou je niet meer de l1 en l2 bruggen hoefen te verbinden :):):):)

bij gaat het lkkr wel :):):):)

Verwijderd

De allerlaatste TB zijn (naar het schijnt) niet meer gelocked omdat ze dan ook op een kt133a chipset macheren. Dus dan heb jij een van die:).

edit:
Kun je makkelijk zien als de L1 bridges reeds verbonden zijn.

Verwijderd

ja hallo ?

Een FSB is NOOIT gelockt, alleen in een heel beperkte zin omdat die KT133 chipset meestal er wel mee ophoudt bij 110 MHz.
De KT133A daarentegen gaat véél verder.
Een TB 1000 kan je perfect op 1100 zetten door je FSB te verhogen en alles gelocked te laten (L1 bruggen)

DuronDude

• dajuan
Op vrijdag 26 januari 2001 19:22 schreef DuronDude het volgende:
ja hallo ?

Een FSB is NOOIT gelockt, alleen in een heel beperkte zin omdat die KT133 chipset meestal er wel mee ophoudt bij 110 MHz.
De KT133A daarentegen gaat véél verder.
Een TB 1000 kan je perfect op 1100 zetten door je FSB te verhogen en alles gelocked te laten (L1 bruggen)

DuronDude
mijn processor heb ik ook met een fsb van 120 en 115 gedraait dus hij kan wel verder dan de 110 :):):):P:P:P

Verwijderd

Pas jij maar op, ik heb zo het ID dat je niet helemaal weet waar je mee bezig bent.

• dajuan
Op zaterdag 27 januari 2001 14:52 schreef Rembo het volgende:
Pas jij maar op, ik heb zo het ID dat je niet helemaal weet waar je mee bezig bent.
dat weet ik wel
mijn cpu werd te warm dus ik hem wel weer terug geclocked
wees maar niet bang
Pagina: 1