Toon posts:

low budget pc 2

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus opzoek naar een pc voor zo n 1000 euro.
hoeft geen monitor bij en toetsenbord enz.

ik wil er sowieso wel redelijk goed mee kunnen gamen wel zware spelletjes zoals battlefield css en andere nieuwe spelen voor in de toekomst.
mij leek dit wel een goede samenstelling maar mischien is er nog verbeterpunten in het systeem.ik zelf helemaal geen verstand van een moederbord..dus heb er maar 1 aangeklikt

ik twijfel zelf erg tussen amd en een pentium ik weet zelf niet echt wat beter is..
ik zag wel volgens mij dat een amd iets goedkoper is dan een intel

en ik heb ook nog een gloed nieuwe asus x1600pro 512mb hier liggen 1 week oud..maar kan deze kaart wel de nieuwe spelletjes trekken?

zie hier screenshot
http://img87.imageshack.us/img87/6416/pcnor6ti.jpg

bron:www.norrod.nl

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 14:22 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ten eerste ga je niet ver komen met 256MB geheugen, maak daar maar minstens 1024MB van.

En ten tweede zou ik gaan voor een kwaliteitsvoeding van om en bij de 400W als je dat systeem fatsoenlijk wil trekken.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

256 MB geheugen, een dikke AMD processor en een GF7900GT :? Die laatste twee gaan prima samen, maar van die 256 MB kun je maar beter 1 GB maken. Verder is je keuze voor een ouderwetse CD-brander ook een beetje raar.

Hier staat tekst

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:08
-Voeding 350W, neem hier liever een wat zwaareder type van z'n 450W of hoger voor.

-256 MB DDR, Om te gamen heb je toch liever minimaal 1GB, het liefst ook nog in dual channel (2 x 512MB dus).

-CD-Rewriter, Een DVD-brander is tegenwoordig maar nauwlijks duurder.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je moet niet kijken tussen AMD vs Intel, maar je moet gewoon reviews en benchmarks lezen. Kijk eens in de Pricewatch, zoek wat uit, lees reviews en kies je systeem.

Verder zou ik niet bij Norrod bestellen, die zijn vaak niet de goedkoopste.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 12-06-2006 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry ws vergeten te typen ik heb hier thuis nog 1g en 1x 512 mb intern geheugen liggen dus daarom had ik er niets extra bij gedaan

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:18:
Je moet niet kijken tussen AMD vs Intel, maar je moet gewoon reviews en benchmarks lezen. Kijk eens in de Pricewatch, zoek wat uit, lees reviews en kies je systeem.

Verder zou ik niet bij Norrod bestellen, die zijn vaak niet de goedkoopste.
heb goeie herinneren wel aan norrod..en je hebt hier alleen norrod..dynabite..mycom

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:19:
sorry ws vergeten te typen ik heb hier thuis nog 1g en 1x 512 mb intern geheugen liggen dus daarom had ik er niets extra bij gedaan
Ook PC3200?
en ik heb ook nog een gloed nieuwe asus x1600pro 512mb hier liggen 1 week oud..maar kan deze kaart wel de nieuwe spelletjes trekken?
Een 512mb kaart lijkt me nog prima in staat om nieuwe games te spelen? :?

Trouwens, je andere topic is op slot, ik zie weinig verbetering in dit topic.

Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop als je de laatste bent die een bericht heeft geplaatst, het is erg onnodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 12-06-2006 14:35 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 20:35

Theo

moederbord

zou je misschien de specs (in de TS) kunnen plaatsen?? Als jij te lui ben om dat te doen zijn ook veel mensen te lui om op jou link te klikken en jou te helpen :)

Verder zal ik eens bij azerty kijken, vaak zijn deze echt de goedkoopste.

En waarom twee verschillende geheugenreepjes?? Ik zou gewoon gaan voor twee dezelfde reepjes (zelfde merk en type), dan kun je dual channel draaien, dat kun je niet met 256+512 MB.

Nu met WP, PV, EV en PC

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-01 11:17
De meeste antwoorden op je vragen kun je gewoon simpel hier in de FAQ vinden, en mocht je er dan niets uitkomen is altijd nog Google. Of een serieus toppic plaatsen.

Als je nog langer gebruik wilt maken G.O.T, dan zou ik niet weer gelijk een zelfde topic beginnen, als je eerdere topic over dit zelfde onderwerp net is gesloten.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:08
heb goeie herinneren wel aan norrod..en je hebt hier alleen norrod..dynabite..mycom
De winkel zelf wel, maar de TD zeker niet. Die lui zien een Linux partitie (Ext3) aan voor een corrupte partitie 8)7 .Voor computerleveranciers die daadwerkelijk een winkel hebben (dus niet alleen een webwinkel) zijn ze overigens wel goedkoop.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat Rod ook zegt: Norrod is belachelijk duur. Klus iets met de pricewatch in elkaar.

Als je ideeën nodig hebt voor systemen, dan raad ik je aan in één van de vele topics in dit subforum te lezen. Er staan echt ongelooflijke veel topics met complete systemen, dit topic bijvoorbeeld. Hierin kun je ook het antwoord vinden of je nu wel of niet een sli moederbord moet nemen (nee), hoeveel geheugen je moet nemen en of dit bij voorkeur twee reepjes moeten zijn met dezelfde hoeveelheid (ja) :).

Welke videokaart goed is kun je hier vinden of nog beter: in reviews.

Als je twijfelt over je processor, dan zou ik deze review over cpu's doorlezen.

Verwijderd

neem eens een kijkje in de best buy guide van mei: http://tweakers.net/reviews/624/3

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie ook mijn http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25932898#25932898 in je vorige topic :)

Deze topicstart voldoet nog steeds niet aan de policy en gaat derhalve weer dicht, lees anders ook even Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! voordat je een nieuw topic start :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.