Sony & AMD

Pagina: 1
Acties:

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-02 21:59
Ik zou graag een AMD-based Sony laptop willen.

Nou heb ik beetje gezocht en kan zelf geen AMD-based Sony laptops vinden.

Nou heb ik 3 vraagjes..
1) Zijn er AMD-based Sony laptops?
2) Welke andere laptops zou ik naar moeten kijken voor het zeer mooie uiterlijk zoals de Sony Vaio heeft?
3) Zijn er al laptops met Gbit lan? en kunnen laptop hdds wel eens boven de 100mbit komen?

Specs van waar ik naar op zoek ben is ongeveer zo als dit:

15.4" scherm
1/2GB ram
Geforce 7600 Go
60-100GB hdd, liefst 7200rpm

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

1) Ja die bestaan: http://www.myplc.com/sony/
2) Ik kan niet oordelen wat jij een mooie laptop vind :)
3) Ja, die zijn er ook (Acer Aspire serie). Volgens mij doel je op doorvoersnelheid van de data van schijf naar schijf, dus dat heeft niet te maken met mbit.

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2006 13:55 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• acemoo
Die site wat jij poste, had ik al gezien, maar dat zijn oude laptops.. Ik ben vanplan op een nieuwe laptop te kopen, als vervanger van me pc.

Sony Vaio bijvoorbeeld O+
Asus vind ik niet echt zulke mooie laptops, ze zijn beetje hoekig enzo..
Maar uhm.. post maar wat je zelf mooie laptops vind, beter paar laptops te veel gezien als te weinig.

Met 3, doelde ik er beetje op van of het nut heeft om Gbit lan te hebben op een laptop.
Bijvoorbeeld een oude pc heeft geen nut om daar Gbit lan kaart in te zetten, omdat die hardeschijf kwa snelheid al meer dan genoeg heeft aan een 100mbit lan kaart.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Het lijkt me beter een laptop met een Core Duo te nemen, heeft alleen geen 64 bit extentie, maar huidige laptops zijn zowieso niet DX10 compatible :)

Edit: Zo te zien is Sony Intel only, btw ik heb zelf een Asus A6Ja maar ze zijn niet zo hoekig als op de foto, een beetje schuin af aan de onderkant en boven bol afgerond,

[ Voor 35% gewijzigd door Dutch_Razor op 12-06-2006 14:15 ]

• acemoo
DirectX compitabel of niet, maakt me echt helemaal niks uit.. draai toch linux :Y)

Maar 64-bit word toch wel steeds meer gebruikt.. op het moment is 64-bit nog niet te doen.. maar ik wil graag jaar of 3 met me laptop mee kunnen gaan, denk zelf wel dat dan 64-bit overal gebruikt word, of niet??

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
br men schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:20:
DirectX compitabel of niet, maakt me echt helemaal niks uit.. draai toch linux :Y)

Maar 64-bit word toch wel steeds meer gebruikt.. op het moment is 64-bit nog niet te doen.. maar ik wil graag jaar of 3 met me laptop mee kunnen gaan, denk zelf wel dat dan 64-bit overal gebruikt word, of niet??
met de komst van vista zal het naar ik begrepen heb wel handig zijn iig, maarja , aangezien je zegt linux te gebruiken maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Maar er zijn ook genoeg 64bit linux versies.

LinkedIn
BlackIntel

• acemoo
Jah.. maar op het moment is het nog echt slechte support voor 64-bit linux en veel programma's doen gewoon niet op 64-bit linux...

Vraag me af of het echt zo slecht zou zijn om de volgende 3 jaar 32-bit te draaien...

EDIT:

http://www.fujitsu-siemens.nl/Resources/193/919115558.jpg
http://www.fujitsu-siemens.nl/Resources/124/1783812582.jpg

Na het zien van deze foto's denk ik toch maar een AMD-based Fujitsu te nemen, die hebben ook een zeer strak uiterlijk en zijn AMD-based _/-\o_ O+

Iemand nog ervaring met hoe linux compitable Fujitsu is?

[ Voor 48% gewijzigd door acemoo op 12-06-2006 14:52 ]

• winkelwagen
  • Laatst online: 04-02 08:55
offtopic:
Die schanierende monitor ziet er erg fragiel uit zeg! :X

• acemoo
winkelwagen schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:27:
offtopic:
Die schanierende monitor ziet er erg fragiel uit zeg! :X