Ik heb een ColdFusion website draaien bij Dutchwebhosting maar daarmee is het volgende aan de hand;
Vervolgens geef ik aan dat het probleem zich nog steeds voordoet en stuur tevens een header mee van een email die wél is aangekomen. Als reactie krijg ik de opmerking dat de supportman hier helemaal niets mee kan, dat alles naar behoren werkt, dat ik m'n code nog maar eens moet nalopen en dat ik het ticket moet sluiten als het probleem is opgelost...
Bloeddruk en hartslag samen 400...
Ik meld vervolgens dat het probleem NIET is opgelost en meld hem NOGmaals dat de code sinds tíjden niet gewijzigd is, dat 20% van de emails WEL gestuurd wordt en dat het verschijnsel plosteling is ontstaan. Tenslotte eindig ik mijn bericht ietwat sarcastisch door hem te danken voor zijn inspanningen, zijn meedenken en zijn zinvolle suggesties.
Hierop wordt door een andere helpdeskmedewerker gereageerd dat ik mensen "afzijk" (inderdaad, met lange ij) en "...klanten die op deze wijze denken te moeten reageren..." en blablabla. Vervolgens heeft hij het ticket zélf afgesloten...
Nu mijn vragen aan jullie;
- herkennen jullie het email/sendmail probleem?
- is het onterecht te denken dat het probleem bij de provider ligt?
- kennen jullie een goede provider die ColdFusion ondersteunt?
- Wanneer een bestelling geplaatst wordt, wordt hiervan normaliter een mail naar mij en één naar de klant gestuurd. Dit heeft jarenlang goed gewerkt maar nu wordt slechts 20% van deze emails verstuurd!
- De code is de afgelopen 1,5 jaar niet gewijzigd
- Het probleem doet zich sinds vorige week dinsdag voor
- Geen foutmelding of andere signalen dat het niet goed zou gaan
Vervolgens geef ik aan dat het probleem zich nog steeds voordoet en stuur tevens een header mee van een email die wél is aangekomen. Als reactie krijg ik de opmerking dat de supportman hier helemaal niets mee kan, dat alles naar behoren werkt, dat ik m'n code nog maar eens moet nalopen en dat ik het ticket moet sluiten als het probleem is opgelost...
Bloeddruk en hartslag samen 400...
Ik meld vervolgens dat het probleem NIET is opgelost en meld hem NOGmaals dat de code sinds tíjden niet gewijzigd is, dat 20% van de emails WEL gestuurd wordt en dat het verschijnsel plosteling is ontstaan. Tenslotte eindig ik mijn bericht ietwat sarcastisch door hem te danken voor zijn inspanningen, zijn meedenken en zijn zinvolle suggesties.
Hierop wordt door een andere helpdeskmedewerker gereageerd dat ik mensen "afzijk" (inderdaad, met lange ij) en "...klanten die op deze wijze denken te moeten reageren..." en blablabla. Vervolgens heeft hij het ticket zélf afgesloten...
Nu mijn vragen aan jullie;
- herkennen jullie het email/sendmail probleem?
- is het onterecht te denken dat het probleem bij de provider ligt?
- kennen jullie een goede provider die ColdFusion ondersteunt?
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***